Tirdzniecības centra “Akropole” mārketinga komunikācijas analīze.
Author
Putka, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Tirdzniecības centra “Akropole” mārketinga komunikācijas analīze. Lai uzņēmums būtu veiksmīgs un attīstītos, ir svarīgi izmantot mārketinga komunikāciju, lai piesaistītu potenciālos un noturētu jau esošos patērētājus, kā arī veicot mārketinga komunikācijas analīzi, uzņēmums spēj izanalizēt kādiem faktoriem vairāk pievērst uzmanību, lai uzlabotu komunikācijas procesu ar mērķauditoriju un tā kļūtu efektīva. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt tirdzniecības centra “Akropole” izmantoto mārketinga komunikāciju, pamatojoties uz teorijas atziņām, autores novērojumiem un veiktās aptaujas rezultātiem, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus t/c “Akropole” mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Bakalaura darbā ir 73 lapas, 3 tabulas un 29 attēli, kā arī tas tika papildināts ar 3 pielikumiem. The topic of the Bachelor Thesis is “Shopping centre “Akropole” marketing communication analysis”. In order for a company to be successful and develop, it is important to use marketing communications to attract potential and retain existing customers, as well using marketing communications analysis, the company is able to analyse what factors to pay more attention to improve and make it more effective. The aim of the Bachelor’s Thesis is to evaluate the effectiveness of marketing communications used in the shopping centre “Akropole” based on theory, the author's observations and survey results, as well as to reveal shortcomings and provide suggestions on how to improve marketing communication. The bachelor's thesis contains 73 pages, 3 tables and 29 figures, as well as it was supplemented with 3 appendices. Keywords: marketing communication, advertising, sales promotion, public relations, direct marketing, shopping centre “Akropole”.