Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margarita
dc.contributor.authorBaturo, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:11:00Z
dc.date.available2020-07-01T01:11:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75876
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51800
dc.description.abstractMaģistra darba “Pieprasījuma un piedāvājuma veidošanās ekoloģiskās pārtikas tirgū” mērķis ir izpētīt un analizēt ekoloģiskās pārtikas pieprasījuma un piedāvājuma veidošanās, ņemot vērā patērētāju uzvedību pirkuma veikšanas procesā un uzņēmumu vadītāju lēmuma pieņemšanas procesu riska un nenoteiktības apstākļos. Maģistra darba ietvaros tiek raksturota ekoloģiskās pārtikas pieprasījuma un piedāvājuma veidošanās procesu, aplūkojot ekoloģiskās pārtikas ražošanas un patēriņa teorētiskos aspektus, ekoloģiskās pārtikas sertifikāciju kā nozares regulējošo instrumentu un uzņēmuma vadītāja lēmuma pieņemšanas procesu par labu ekoloģiskās pārtikas sertifikācijas veikšanai. Pētījuma ietvaros tiks apskatīta ekoloģiskās pārtikas nozares attīstība, patērētāju uzvedība kā pieprasījuma veidošanās priekšnoteikums un uzņēmumu vadītāju lēmumu pieņemšanas procesu kā piedāvājuma veidošanās priekšnoteikums. Maģistra darba apjoms ir 93 lapas, neieskaitot pielikumus, tas satur 22 attēlus, 11 tabulas un 4 pielikumus.
dc.description.abstractThe aim of the master’s thesis “Demand and Supply Formation in the Organic Food market” is to study and analyze the formation of the demand and supply of organic food, taking into account consumer behavior in the process of purchase and decision – making process of the head of the company in conditions of risk and uncertainty. Within the framework of masters thesis, the formation of demand and supply of organic food is described looking at the theoretical aspects of organic food production and consumption, organic food certification as a regulatory tool of the industry and the decision making process of the head of the company for organic certification. The study will look at the development of the organic food industry, consumer behaviour as a precondition for creating demand and the decision making of head of the company as a precondition for creating supply of the organic food. The volume of master’s thesis is 93 pages, not including appendices, it contains 22 figures, 11 tables and 4 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectekoloģiskās pārtikas nozare
dc.subjectpieprasījums
dc.subjectpiedāvājums
dc.subjectsertifikācija
dc.subjectlēmuma pieņemšana
dc.titlePieprasījuma un piedāvājuma veidošanās ekoloģiskās pārtikas tirgū.
dc.title.alternativeDemand and Supply Formation in the Organic Food Market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record