Digitālais mārketings kā rīks beziepakojuma preču veikalu attīstībai un komunikācijai ar patērētājiem Latvijas tirgū.
Автор
Dziļuma, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Lauras Dziļumas bakalaura darbā “Digitālais mārketings kā rīks beziepakojuma preču veikalu attīstībai un komunikācijai ar patērētājiem Latvijas tirgū” autore ir izvirzījusi mērķi izanalizēt digitālā mārketinga nozīmi beziepakojuma preču veikalu attīstībā un komunikācijā ar patērētājiem Latvijas tirgū. Pētījuma teorētiskajā daļā analizētas zinātniskās publikācijas par digitālā mārketinga nozīmi preču piedāvājumu attīstībā, bakalaura darba otrajā daļā autore analizējusi digitālā mārketinga ietekmējošos faktorus beziepakojuma preču veikalos Latvijā, kā arī veiktas tīmekļa vietņu un sociālo tīklu analīzes. Darba trešajā daļā sniegts darba autores ieguldījums, veicot daļēji strukturētas intervijas ar beziepakojuma preču veikalu vadītājām par digitālā mārketinga nozīmi beziepakojuma preču veikalu attīstībā un komunikācijā un veicot elektronisku aptauju par digitālā mārketinga pielietošanu beziepakojuma preču veikalos no patērētāju viedokļa. Balstoties uz veikto pētījumu, autore ir izdarījusi secinājumus un izstrādājusi priekšlikumus. Darbs sastāv no 85 lapām, 8 attēliem, 11 tabulām un 7 pielikumiem In Laura Dziluma’s bachelor thesis “Digital marketing as a tool for the development of Zero waste shops and communication with consumers in the Latvian market”, author has set the aim to analyze the importance of digital marketing for the development of Zero waste shops and communication with consumers in the Latvian market. The theoretical part of the research analyses the scientific publications on the role of digital marketing in the development of goods offers, in the second part of the bachelor's thesis the author has analyzed the factors influencing digital marketing in Zero waste shops in Latvia as well as analysis of websites and social networks. The third part of the paper provides the author's contribution by conducting semi-structured interviews with Zero waste shops managers about the role of digital marketing in the development and communication of Zero waste shops and conducting an electronic survey about the use of digital marketing in Zero waste shops from the consumer's point of view. Based on the results of the research, certain conclusions and proposals were made by the author. The paper consist of 85 pages, 8 pictures, 11 tables and 7 annexes