Revolucionāras mārketinga stratēģijas realizācijas iespēju analīze Latvijas tirgū zīmola pozicionēšanas kontekstā.
Author
Ķiece, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Revolucionāras mārketinga stratēģijas realizācijas iespēju analīze Latvijas tirgū zīmola pozicionēšanas kontekstā” aktualitāte izriet no problēmas, ka Latvijā ir nepieciešams paaugstināt produktivitāti, ko ir iespējams veikt attīstot inovācijas caur uzņēmējdarbību. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētisko aspektu analīzi, uzņēmumu pārstāvju un patērētāju aptaujas rezultātiem, izpētīt un izanalizēt Latvijas uzņēmumu revolucionāro mārketinga stratēģiju realizācijas iespējas, kā arī izvirzīt priekšlikumus to īstenošanai Latvijas tirgū zīmolu pozicionēšanas pilnveidošanai. Darba rezultātos tiek noskaidrots, ka Latvijas tirgū uzņēmumiem pastāv liels potenciāls un nepieciešamība realizēt revolucionāru mārketinga stratēģiju situācijās, kur to pieprasa ārējie faktori un patērētāju vajadzības, kā arī pastāv daļa uzņēmumu, kas jau koncentrējas uz revolucionāra mārketinga aspektu realizāciju Latvijā. Maģistra darbs satur 96 lapas, 25 attēlus, 5 tabulas un 4 pielikumus. The relevance of the Master’s Thesis “Analysis of disruptive marketing strategy implementation possibilities in the Latvian market in the context of brand positioning” stems from the problem that it is necessary in Latvia to increase the level of productivity, which can be done by developing innovations through entrepreneurship. The aim of the Thesis is to research and analyse the possibilities of realization of disruptive marketing strategies of Latvian companies, as well to form proposals for their implementation in the Latvian market to improve brand positioning, based on the analysis of theoretical aspects and on the results of a survey of business representatives and consumers. The results of the work reveal that in Latvia there is a vast potential and need for companies to implement a disruptive marketing strategy where external factors and consumer needs demand it, as well there are some companies that already focus on enforcing disruptive marketing aspects in Latvia. The Master’s Thesis contains 96 pages, 25 figures,5 tables and 4 appendices.