Sociālo tīklu mārketinga darbība un nozīme Latvijas Universitātes studentiem.
Author
Osīte, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Diānas Osītes bakalaura darbā “Sociālo tīklu mārketinga darbība un nozīme Latvijas Universitātes studentiem”, autore ir izvirzījusi mērķi izanalizēt sociālo tīklu nozīmi Latvijas Universitātes studentiem. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot kādu nozīmi sniedz sociālo tīklu darbība Latvijas Universitātes studentiem dažādos dzīves procesos. Pētījuma teorētiskajā daļā ir apskatīti zinātniskie žurnāli un publikācijas, ar mērķi noskaidrot vairāk par sociālo tīklu mārketinga teorētiskajiem aspektiem. Pētījuma praktiskajā daļā tiek izskatīta dažāda līmeņa statistikas dati, kuri sniedz ieskatu par sociālo tīklu izmantošanas iedalījumu, balstoties uz patērētāju izglītības iedalījumu, tāpat arī vispopulārāko platformu izmantošanu. Pētījuma trešajā daļā ir aprakstīts darba autores ieguldījums, veicot Latvijas Universitātes studentu aptaujāšanu par sociālo tīklu mārketinga nozīmi to studiju un ikdienas procesos. Pētījuma nobeigumā darba autore, balstoties uz darba ietvaros veikto analīzi un pētījumā iegūtiem rezultātiem ir izdarījusi secinājumus un izstrādājusi priekšlikumus. Darbs sastāv no 98 lapām, 20 attēliem, 13 tabulām, un 14 pielikumiem. In Diāna Osīte's bachelor's thesis “Social Network Marketing Activity and Significance for University of Latvia Students”, the author has set the goal to analyse the significance of social networks for University of Latvia students. The aim of the bachelor's thesis is to find out the significance of social networks for the students of the University of Latvia in various life processes. The theoretical part of the research deals with scientific journals and publications with the aim to find out more about the theoretical aspects of social network marketing. The practical part of the study examines statistics at different levels, which provide an insight into the classification of the use of social networks based on the classification of consumer education, as well as the use of the most popular platforms. The third part of the research describes the contribution of the author of the paper in conducting a survey of the students of the University of Latvia on the importance of social network marketing in their studies and daily processes. At the end of the research, the author of the work, based on the analysis performed within the work and the results obtained in the research, has made conclusions and developed proposals. The work consists of 98 pages, 20 figures, 13 tables, and 14 appendices.