Sabiedrisko attiecību loma tirdzniecības centru integrētajā mārketinga komunikācijā Latvijas tirgū.
Author
Sāviča, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir “Sabiedrisko attiecību loma tirdzniecības centru integrētajā mārketinga komunikācijā Latvijas tirgū”. Darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par integrēto mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību specifiku tirdzniecības centros, pamatojoties uz ekspertu interviju rezultātiem un Latvijas tirdzniecības centru apmeklētāju aptaujas rezultātiem, izvērtēt sabiedrisko attiecību lomu tirdzniecības centru integrētā mārketinga komunikācijā Latvijas tirgū, kā arī izvirzīt priekšlikumus sabiedrisko attiecību pilnveidošanai tirdzniecības centros Latvijā. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka sabiedriskās attiecības tirdzniecības centru integrētajā mārketinga komunikācijā ieņem nozīmīgu lomu, jo konkurences situācijā tirdzniecības centru nozarē Latvijā, efektīva sabiedrisko attiecību izmantošana ir ļoti svarīga, jo palīdz sasniegt lielu auditoriju, veidot uzņēmuma atbilstošo tēlu, piesaistot tirdzniecības centra uzticamību un reputāciju. Darbs sastāv no 97 lpp., tas satur – 9 tabulas, 23 attēlus, 4 pielikumus, 58 literatūras saraksta avotus. The topic of the master's thesis is "The role of public relations in integrated marketing communication of shopping centres in the Latvian market". The aim of this master’s thesis is, basing on theoretical knowledge regarding the specific nature of integrated marketing communications and public relations in shopping centres and building on conclusions from expert interviews and the results of a survey of Latvian shopping centre visitors, to evaluate the role of public relations in integrated marketing communication of shopping centres in the Latvian market, as well as to put forward proposals for improving public relations in shopping centres in Latvia. As a result of the Master’s thesis, it was concluded that public relations play an important role in the integrated marketing communication of shopping centres, since, in the competitive situation in the shopping centre industry in Latvia, effective use of public relations is very important, as it helps to reach a large audience by creating the relevant image of the company by association of credibility and reputation of the shopping centre. The volume of work is 97 pages, including 9 tables, 23 pictures, 4 appendices, 58 references.