Show simple item record

dc.contributor.advisorBāliņa, Signe
dc.contributor.authorOzoliņa, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:11:37Z
dc.date.available2020-07-01T01:11:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77330
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51827
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem un pētījuma rezultātā iegūtajiem datiem, noteikt interneta mārketinga komunikācijas instrumentu izmantošanas nozīmi esošo un jaunu klientu noturēšanā un piesaistē telekomunikāciju nozares uzņēmumā un sniegt priekšlikumus šo instrumentu pilnvērtīgākai izmantošanai. Darba pirmajā daļā tiek aplūkota interneta kā mārketinga komunikācijas kanāla nozīme jaunu un esošo klientu piesaistē un noturēšanā. Otrajā daļā tiek aplūkots telekomunikācijas nozares uzņēmums un tā izmantotie interneta mārketinga komunikācijas instrumenti. Trešajā daļā tiek aprakstīts pētījuma dizains un analizēti iegūtie pētījuma rezultāti. Maģistra darba apjoms ir 82 lapaspuses, kurās ir iekļauti 34 attēli, 7 tabulas, viena formula un 5 pielikumi.
dc.description.abstractThe aim of the master’s thesis is to identify the importance of using Internet marketing communication tools to retain and attract existing and new customers in a telecommunications company and to give proposal on more effective usage of the Internet marketing communication tools based on the theoretical aspects and the data obtained through the study. The first part of the thesis looks at the role of the internet as a marketing communications channel in attracting and retaining new and existing customers. The second part deals with the telecommunications company and the internet marketing communication tools it uses. The third part describes the design of the study and analyses the results of the research. The amount of master’s thesis is 82 pages that include 34 images, 7 tables, one formula and 5 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectesošo klientu noturēšana
dc.subjectinterneta mārketinga komunikācijas instrumenti
dc.subjectjaunu klientu piesaiste
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjecttelekomunikācijas nozares uzņēmumi
dc.titleInterneta mārketinga komunikācijas instrumentu izmantošana jaunu un esošo klientu piesaistē un noturēšanā.
dc.title.alternativeUse of internet marketing communication tools to attract and retain new and existing customers.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record