Show simple item record

dc.contributor.advisorŽuka, Rita
dc.contributor.authorMuižarājs, Aksels Eliass
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:11:45Z
dc.date.available2020-07-01T01:11:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77748
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51832
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir Klientu attiecību pārvaldības sistēmas implementēšana uzņēmumā. Mērķis ir definēt problēmu uzņēmumā, kas saistīta ar klientu attiecību pārvaldību. Veikt problēmas risinājuma iespēju analīzi un uzlabot uzņēmuma klientu apkalpošanas kvalitāti. Lai sasniegtu diplomdarba mērķi, darba autors pēta teorētiskos informācijas avotus, par klientu attiecību pārvaldības sistēmu piedāvātajām iespējām un salīdzināja dažādus ar klientu apkalpošanu saistītus problēmu risinājumus. Kā arī piedalījās klientu attiecību pārvaldības sistēmas implementēšanas procesā un dokumentēja procesa gaitu. Diplomdarbā ir secināts, ka klientu attiecību pārvaldība uzņēmumā ir viens no svarīgākajiem procesiem pārdošanas veicināšanai. Secināts, ka implementēšanas process ir jāizpilda strukturizēti, lai nerastos sarežģījumi un attiecīgās uzņēmumā pieejamās informācijas sistēmas, biznesa procesi un uzņēmuma darbinieki būtu pielāgoti sistēmas implementācijai. Darbs sastāv no 4 nodaļām; 58 lappusēm, 23 attēliem un 1 tabulas.
dc.description.abstractThe theme of the Diploma Paper is Implementation of customer relationship management system in a business. The aim is to define the problem of customer service in a business. Author researches for ways of improving customer experience and quality of customer service. To reach the goal author researches information sources about advantages of customer realtionship management systems over regular client database systems. Comparison analysis is made to determine the most appropriate system for the company. Author takes part in implementing customer relationship management system in a business and documented the progress. The Diploma Paper concludes that customer relationship management is one of the most important systems to optimize process of sales. It is concluded that the implementation process must be carried out in a structured way so that there are no complications and the information systems, business processes and employees of the company are adapted to the implementation of the system. Diploma Paper consists of 4 chapters, 58 pages, 23 images and 1 table.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectklienta attiecību pārvaldība
dc.subjectCRM
dc.subjectimplementēšana
dc.subjectautomatizācija
dc.subjectklientu apkalpošana
dc.titleKlientu attiecību pārvaldības sistēmas implementēšana uzņēmumā
dc.title.alternativeImplementation of customer relationship management system system in a business
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record