Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņš, Mārcis
dc.contributor.authorSkroders, Edijs Elijs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:16:41Z
dc.date.available2020-07-01T01:16:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75278
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52039
dc.description.abstractPreču zīmju likumā iekļautais negodprātības jēdziens praksē rada problēmas. Pirmkārt, ir neskaidrs, kad uz negodprātīgu nolūku var atsaukties un ,otrkārt, kas ir negodprātīga nolūka saturs. Godprātību nav iespējams pilnībā nodefinēt un piepildīt ar saturu, jo princips attīstās reizē ar tiesisko apziņu. Tādēļ, bakalaura darba mērķis ir definēt negodprātīgu nolūku, pēc iespējas vairāk noskaidrot, kādi gadījumi ir ieļaujami negodprātīga nolūka ģenerālklauzulā, un noskaidrot, kad ir korekti atsaukties uz negodprātīgu nolūku preču zīmju reģistrācijā. Darba rezultātā autors sniegs savu negodprātīga nolūka definīciju, izveidos negodprātīga nolūka ģenerālklauzulā ietilpstošo gadījumu uzskaitījumu, lai pēc iespējas vairāk ģenerālklauzulu aizpildītu ar saturu, un izdarīs secinājumus par negodprātības piemērojamību preču zīmju lietās.
dc.description.abstractBad faith in Trade mark law is problematic for the case law. First of all, it’s unclear when exactly bad faith is applicable and, second of all, its unclear what exactly is the content of bad faith. It is impossible to fully define bad faith and fill it with content, because the principle keeps developing in the same pace as the legal consciousness does. Therefore, the aim of thesis is to fill the content of bad faith’s general clause as much as possible and to find out when bad faith is applicable in trade mark applications. In result, the author will define bad faith, find out the typical cases of bad faith applications to fill the general clause with content, and will draw conclusions on bad faith’s applicability in trade mark cases.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectJuridiskā zinātne
dc.subjectPreču zīme
dc.subjectnegodprātība
dc.subjectpreču zīmes pieteikums
dc.subjectpierādījumi
dc.subjectģenerālklauzula
dc.titleNegodprātīgs nolūks kā preču zīmes reģistrācijas atteikuma un reģistrācijas atzīšanas par spēkā neesošu pamatojums.
dc.title.alternativeBad faith as a ground for refusal and invalidation of trade mark registration.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record