Show simple item record

dc.contributor.advisorReinholde, Iveta
dc.contributor.authorNalivaiko, Samanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:18:58Z
dc.date.available2020-07-01T01:18:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76769
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52143
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Publiskā sektora organizāciju kultūra: izglītības nozares gadījuma analīze”. Darba autore bakalaura darba ietvaros veidoja aptaujas anketu, lai noskaidrotu, kā organizāciju kultūra ietekmē vai tieši otrādi neietekmē iestāžu sadarbību. Tika izvēlētas šādas iestādes: Izglītības un zinātnes ministrija, Valsts izglītības un satura centrs un Izglītības kvalitātes valsts dienests. Kopā tika aptaujāti 99 darbinieki. Un papildus kvalitatīvo faktoru ietekmes noskaidrošanai, tika intervēti iepriekš minēto iestāžu vadītāji. Iegūtās atbildes tika apstrādātas pēc autores izstrādātās metodoloģijas (skat. šī darba 3. nodaļa). Darba sākumā tika izvirzīta šāda hipotēze – jo atšķirīgākas iestāžu organizāciju kultūras, jo grūtāk iestādēm sadarboties. Izvirzītā hipotēze neapstiprinājās. Tika secināts, ka organizāciju kultūra nav vienīgais sadarbību veicinošais vai kavējošais faktors starp izvēlētajām iestādēm izglītības sektorā (IZM, VISC, IKVD). Atslēgas vārdi: organizāciju kultūra, iestāžu kultūra, vērtības, sadarbība, Kruskala – Valisa tests, vinjete.
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis is Organisational culture in public sector: case study for education sector. The author of the paper, formed a questionnaire in the framework to find out how the oragnization culture affects, or on the contrary, does not affect, inter alia, institutional cooperation. The following cases were selected: Ministry of Education and Science, National Centre for Education; State Education Quality Service. Together 99 employees were surveyed. And in addition to clarifying the impact of qualitative factors, heads of the above-mentioned authorities were interviewed. The responses were analyzed by the author`s developed methodology (see Chapter 3). At the beginning of the work, the following hypothesis was put forward: because of the difference of the organizational cultures, it is more difficult for institutions to cooperate. Protruding hypothesis, it was concluded that organizational culture is not the only factor that promotes or hinders cooperation between selected institutions in the education sector. Keywords: organisation culture, corporate culture, institutional culture, values, cooperation, Kruskal-Wallis test, vignette.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPolitikas zinātne
dc.subjectorganizāciju kultūra
dc.subjectiestāžu kultūra
dc.subjectvērtības
dc.subjectsadarbība
dc.subjectKruskala – Valisa tests
dc.titlePubliskā sektora organizāciju kultūra: izglītības nozares gadījuma analīze
dc.title.alternativeOrganisational culture in public sector: case study for education sector
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record