Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorTurka, Rūta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:19:54Z
dc.date.available2020-07-01T01:19:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77965
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52186
dc.description.abstractBakalaura darba ietvaros tiek pētīts uzņēmumu “Rimi” un “Maxima” komunikācija sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook” (laika posmā no 2020.gada 13.februāra līdz 13.maijam). Mērķis ir noskaidrot, kāds ir uzņēmumu “Maxima” un “Rimi” komunikācijas veids, saturs un kā to ietekmējis ārkārtas stāvoklis valstī COVID-19 vīrusa dēļ. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, pētnieciskās un analītiskās daļas. Šī darba teorētiskajā daļā tika apskatīta teorija par mārketinga komunikāciju, par sociālo mediju būtību, un komunikāciju ārkārtas situācijas laikā. Metodoloģijā apskatītas trīs pētniecības metodes, savukārt pētnieciskajā daļā analizēts uzņēmumu komunikācijas saturs sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram”, balstoties uz iepriekš iegūto teoriju un pētniecības metodēm. Balstoties uz pētījuma rezultātiem, ārkārtas situācija valstī ir izmainījusi uzņēmumu komunikācijas saturu, intensitāti un veidu, lai spētu turpināt sekmīgu darbību arī ārkārtas situācijas apstākļos.
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor thesis is marketing communication in social networks “Facebook” and “Instagram”: case of “Rimi” and “Maxima” (based on communication from February 13, 2020 – May 13, 2020) and the aim of this Bachelor thesis is to research communication content and how it has changed since declaring emergency state in the country due to COVID-19 spread worldwide and nationwide. This research paper contains four major parts and those are – theoretical part, methodological part, research part and analytical part. The theoretical part describes the theory of marketing communication, theory of social media and how to communicate during emergency state. In methodological part there is information about three research methods used in this paper followed by research and analytical part, which contains results, summary and conclusion. The results of this research show that both companies changed their communication strategies, style and structure in order to maintain their business during the state of emergency.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectkomunikācijas saturs
dc.subjectārkārtas situācija
dc.subjectMaxima
dc.subjectRimi
dc.subjectsociālie mediji
dc.titleMārketinga komunikācija sociālajos tīklos "Facebook" un "Instagram": "Rimi" un "Maxima" gadījums
dc.title.alternativeMarketing communication in social networks "Facebook" and "Instagram": case of "Rimi" and "Maxima"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record