Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorBosulajeva, Marta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:20:02Z
dc.date.available2020-07-01T01:20:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78040
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52190
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma Greenvalley mārketinga aktivitātes no 2016. līdz 2019.gadam”. Uzņēmums Greenvalley regulāri veic komunikāciju ar saviem klientiem izmantojot sociālās platformas – Facebook, Instagram, LinkedIn. Sociālajos tīklos tiek ievietotas publikācijas par aktuālajām tēmām, kas saistītas ar agro kultūras un dārzniecības nozarēm. Kā arī tiek sniegti praktiski padomi par dārzniecību un tās darbībām mājas apstākļos. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot kādas mārketinga aktivitātes veic uzņēmums Greenvalley, kā arī kāds ir uzņēmuma klientu un sociālo tīklu sekotāju viedoklis par uzņēmuma komunikāciju. Darba teorētiskā daļa sastāv no četrām nodaļām un sešām apakšnodaļām, kurās ir iekļauts teorijas apskats par mārketinga komunikāciju, mārketinga komunikācijas veidiem, tajā skaitā sociālos medijus un e-pastu kā mārketinga rīkus. Kā pētniecības metodes darbā ir izmantotas daļēji strukturēta intervija, aptauja un kvantitatīvā kontentanalīze.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor’s thesis is “Marketing activities of the company Greenvalley from 2016 to 2019”. Company Greenvalley regularly communicates using social platforms – Facebook, Instagram, and LinkedIn. Publications are related on topics about agriculture and horticulture sector. Publications also include practical advice on gardening at home. The aim of the bachelor’s thesis is to find out what marketing activities Greenvalley performs, as well as what is the opinion of the company’s customers and social network followers about communication. The theoretical part of the dissertation consists of four chapters and six subchapters, which include a theoretical overview of marketing communication, types of marketing communication, including social media and e-mails as marketing tools. A semi-structured interview, survey and quantitative content analysis have been used as research methods.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectMārketings
dc.subjectSociālie tīkli
dc.subjectKomunikācija
dc.subjectSIA Greenvalley
dc.titleUzņēmuma Greenvalley mārketinga aktivitātes no 2016. līdz 2019. gadam
dc.title.alternativeMarketing activities of the company Greenvalley from 2016 to 2019
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record