Home3 telemārketinga efektivitāte
Author
Bondareva, Vika
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Telemārketings ir viens no izplatītākajiem tiešā mārketinga veidiem, kā arī pārdošana pa telefonu ir viens no pārdošanas veidiem, kas tiek daudz kritizēts, bet tiek vēl joprojām plaši izmantots. Telemārketinga efektivitāte ir aktuāla tēma, jo pārdošana pa telefonu ir viena no visvairāk kritizētajām pārdošanas metodēm, un ir nozīmīgi saprast, kā šāda pārdošanas metode darbojas. Uzņēmums Home3 ar telemārketingu nodarbojas jau vairāk kā 10 gadus, un ir ar lielu pieredzi šajā jomā. Viņu pārdošana pa telefonu laika gaitā ir mainījusies, un attīstījusies, un tā vēl joprojām aktīvi tiek izmantota katru darbadienu, lai sasniegtu aizvien jaunus klientus. Bakalaura darba “Home3 telemārketinga efektivitāte” mērķis ir noskaidrot, kāda ir Home3 pārdošanas pa telefonu efektivitāte, un kādi ir efektivitātes ietekmējošie faktori. Telemarketing is one of the most common forms of direct marketing, as well as phone sales are one of the ways of selling that are much criticized but still widely used. Telemarketing efficiency is a relevant topic, since telephone sales are one of the most criticized selling methods, and it is significant to understand how such a selling method works. Home3 has been in telemarketing business for more than 10 years and has great experience in this area. Their phone sales have changed over time and developed, and it is still actively used to reach ever new customers. The aim of the bachelor’s thesis “Effectiveness of Home3 telemarketing” is to find out what is the effectiveness of Home3 phones sales, and what are the factors that influence productivity.