Show simple item record

dc.contributor.advisorVorkule, Marija
dc.contributor.authorEglīte, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:20:04Z
dc.date.available2020-07-01T01:20:04Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78083
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52194
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Iepirkšanās un degvielas tirdzniecības pakalpojumu sniedzējus “Circle K Latvia” un “Virši-A” komunikācijas sociālajā tīklā Facebook”. Darba pētījuma mērķis ir izpētīt abu uzņēmumu komunikāciju sociālajā tīklā Facebook un veikt salīdzinājumu par to, kā arī noskaidrot auditorijas viedokli par uzņēmumu komunikāciju konkrētā sociālajā tīklā. Bakalaura darbs ietver vairākas daļas, teorētisko daļu, kur tika aprakstītas tēmas, kā mārketings, mārketinga komunikācija, sociālie tīkli, zīmola komunikācija un Facebook. Darba otrā daļa sastāv no pētījumā izmantotajām metodēm, kurā darba autore izvēlas un apraksta, kādas metodes pētījuma ietvaros izmanto – kvantitatīvā kontentanalīze un interneta aptauja, kas arī pētījuma daļā tiek izmantots. Trešā daļa ietver pētījuma un secinājumu apkopojumu.
dc.description.abstractThe subject of the Thesis is “Shopping and Fuel Trading Services Providers “Circle K Latvia” and “Virši-A” communication on the social network on Facebook” The job study aims to explore the communication of the two companies on the social network on Facebook and make comparisons about it, as well as clarify the audience's views on corporate communication on a particular social network. Thesis includes several parts, a theoretical part where topics will be described, such as marketing, marketing communications, social networks, brand communications and Facebook. The second part of the work consists of the methods used in the study, in which the author chooses and describes the methods to be used in the post-trial: quantitative concessional analysis and an internet survey, which is also used in the part of the study. The third part is based on the collection of studies and conclusions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSociālie tīkli
dc.subjectFacebook
dc.subjectKomunikācija
dc.subjectDUS “Virši-A”
dc.titleIepirkšanās un degvielas tirdzniecības pakalpojumu sniedzēju "Circle K Latvia" un "Virši-A" komunikācija sociālajā tīklā Facebook
dc.title.alternativeShopping and fuel trading services providers “Circle K Latvia” and “Virši-A” communication on the social network Facebook
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record