Show simple item record

dc.contributor.advisorFreibergs, Viktors
dc.contributor.authorKalmane, Signe
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:20:20Z
dc.date.available2020-07-01T01:20:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78124
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52201
dc.description.abstractBakalaura darba “LTV1 skolēnu erudīcijas spēles “Gudrs, vēl gudrāks” producēšanas analīze” mērķis ir noskaidrot veiksmīga raidījuma producēšanas metodes. Darba teorētisko pamatojumu veido piecas nodaļas. Pirmajā aprakstīta televīzijas darbība un funkcijas, īpaši uzmanību pievēršot sabiedriskajai un izklaides televīzijai. Otrajā aptverti televīzijas šovi, to veidi, detalizētāk skaidrojot spēļu šovu un to veidu raksturojumu. Trešajā aplūkotas bērnu raidījumu un auditorijas specifikas raksturojums, kas skaidro nianses, kuras jāievēro veidojot raidījumus bērniem. Ceturtajā apskatīti Latvijas Televīzijas darbības principi, misija un vērtības, iekļaujot skolēnu erudīcijas spēles “Gudrs, vēl gudrāks” raksturojumu. Savukārt piektajā aplūkota televīzijas raidījuma producēšana, aptverot producēšanas fāzes un producēšanas komandas raksturojumus. Lai veiktu pētījumu, izmantota daļēji strukturētā intervija un novērojuma metode Pētījuma rezultāti rāda, ka raidījums “Gudrs, vēl gudrāks” producēts pieredzes bagātas komandas pavadībā, kas seko līdzi tehnoloģiju attīstībai un skolēnu interesēm. Latvijas skolēni spēlē ir motivēti pieteikties un piedalīties, jo uzskata, ka tā ir neaizmirstama un vērtīga pieredze.
dc.description.abstractBachelor thesis “Production Analysis of LTV1 Children's Erudition Show “Gudrs, vēl gudrāks” aim is to find out the production methods of a successful TV program. The theoretical basis of this work consists of five chapters. The first describes processes and concerns of television, paying particular attention to public and entertainment television. The second chapter covers television show types, in more detail explaining various game show types. Third explores the characteristics of children's programs and the specifics of the audience. The fourth chapter looks at the main principles, mission and values of Latvian Television, furthermore includes the main characteristics of children’s erudition show (vai kā tu tur viņu angliski tulko) “Gudrs, vēl gudrāks”. Fifth chapter is dedicated to the production of the TV program, incorporating phases of the production and describing the roles in production team. Semi-structured interview and observation were used as methods in order to conduct this research. The results of the research show that TV program “Gudrs, vēl gudrāks” is produced by an experienced team which keeps up with the technological developments and the interests of the children. Children in Latvia are motivated to apply and participate in the show as they consider it to be an unforgettable and valuable experience.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjecttelevīzija
dc.subjecttelevīzijas šovi
dc.subjectspēļu šovi
dc.subjectbērnu raidījumi
dc.subjectraidījumu producēšana
dc.titleLTV1 skolēnu erudīcijas spēles “Gudrs, vēl gudrāks” producēšanas analīze
dc.title.alternativeProduction Analysis of LTV1 Children's Erudition Show “Gudrs, vēl gudrāks”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record