Uzņēmuma “Butterfly” komunikācija sociālajā tīklā Instagram
Author
Jēkabsone, Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vorkule, Marija
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Uzņēmuma Butterfly komunikācija sociālajā tīklā Instagram” mērķis ir izpētīt jauna zīmola komunikāciju iekš Instagram un noskaidrot kāda ir zīmola komunikācija un ko par to var izsecināt, veicot publikāciju analīzi. Uzņēmums līdz šim nav ticis pētīts, tādēļ šis bakalaura darbs tiek veltīts tam. Darba teorētiskā daļa sastāv no zīmola un tā mērķa, sociālajiem tīkliem un komunikācijas teorijas. Vadoties pēc pieejamās informācijas un satura, satura, jeb kontentanalīze tiks veikta zīmola sociālā tīkla Instagram profilam. The aim of the bachelor's thesis "Company`s “Butterfly” communication on social network Instagram" is to explore and study the new brand communication on social media Instagram. And to find out what exactly the brands communication is like, by using content analysis. The company has not been studied so far, so this bachelor's thesis is dedicated to it. The theoretical part of the work consists of what is brand, social networks and communication theory. Based on the available information and content, content analysis will be performed for the brand's social network Instagram profile.