• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma “Butterfly” komunikācija sociālajā tīklā Instagram

Thumbnail
Открыть
309-78151-Jekabsone_Kristiana_kj16026.pdf (1.516Mb)
Автор
Jēkabsone, Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vorkule, Marija
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Uzņēmuma Butterfly komunikācija sociālajā tīklā Instagram” mērķis ir izpētīt jauna zīmola komunikāciju iekš Instagram un noskaidrot kāda ir zīmola komunikācija un ko par to var izsecināt, veicot publikāciju analīzi. Uzņēmums līdz šim nav ticis pētīts, tādēļ šis bakalaura darbs tiek veltīts tam. Darba teorētiskā daļa sastāv no zīmola un tā mērķa, sociālajiem tīkliem un komunikācijas teorijas. Vadoties pēc pieejamās informācijas un satura, satura, jeb kontentanalīze tiks veikta zīmola sociālā tīkla Instagram profilam.
 
The aim of the bachelor's thesis "Company`s “Butterfly” communication on social network Instagram" is to explore and study the new brand communication on social media Instagram. And to find out what exactly the brands communication is like, by using content analysis. The company has not been studied so far, so this bachelor's thesis is dedicated to it. The theoretical part of the work consists of what is brand, social networks and communication theory. Based on the available information and content, content analysis will be performed for the brand's social network Instagram profile.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52206
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV