Podkāstu "Pēdējā Pilīte" un "Cita Domnīca" satura analīze: atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām
Author
Svece, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vīksne, Roberts
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Podkāstu “Pēdējā Pilīte” un “Cita Domnīca” satura analīze: atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām”. Darbā tiek pētīts, kādas ir auditorijas vēlmes un vajadzības, klausoties podkāstus, un, cik lielā mērā podkāstu “Pēdējā Pilīte” un “Cita Domnīca” satura un tā pasniegšanas elementi spēj apmierināt šīs vēlmes un vajadzības. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkotra lietojuma un apmierinājuma teorija, teorija par podkāstiem un auditorijas konceptu, mediju auditoriju, auditoriju tipiem. Darba empīriskajā daļā tiek izmantotas gan kvantitatīvās, gan kvalitatīvās pētniecības metodes: fokusgrupas intervija, kvantitatīvā kontentanalīze un intervija. Pētījumā ir noskaidrots, kādas ir auditorijas vēlmes un vajadzības, klausoties podkāstus, kā arī izpētīta podkāstu “Pēdējā Pilīte” un “Cita Domnīca” satura un to vadīšanas stila atbilstība auditorijas vēlmēm. The theme of Bachelor’s thesis is ''Content analysis of podcasts ''Pēdējā Pilīte'' and ''Cita Domnīca'': compliance to audience's expectations and needs''. In this work the author researches audience’s expectations and needs from podcasts it is listening and how podcasts ''Pēdējā Pilīte'' and ''Cita Domnīca'' can satisfy these needs. The theoretical part of this thesis deals with uses and gratification theory, as well as theories about podcasts, audience concept, media audience and audience types. The empirical part of the work includes both quantitative and qualitative research methods: focus group interview, quantitative content analysis and interview. The study found out what are audience’s expectations and needs when listening to podcasts and found out podacst’s ''Pēdējā Pilīte'' and ''Cita Domnīca'' compliance to audience's expectations and needs.