Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejsen_US
dc.contributor.authorČekse, Iretaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:56:20Z
dc.date.available2015-01-12T06:56:20Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41546en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5238
dc.description.abstractPromocijas darba „Pilsoniskās izglītības pilnveides vadība multikulturālā sabiedrībā: Igaunijas un Latvijas salīdzinošais novērtējums” mērėis ir noteikt pilsoniskās izglītības vadības izmaiĦas un pilnveides vadības virzienus, lai sekmētu indivīda iekĜaušanos multikulturālā sabiedrībā Igaunijā un Latvijā. Darbā analizēti pilsoniskās izglītības vadību ietekmējošie aspekti Igaunijā un Latvijā; komparatīvi salīdzināti izglītības vadības, demokrātijas, sociālekonomiskie, pilsoniskuma aspekti Baltijas jūras reăiona demokrātisko valstu kontekstā. Empīriskajam pētījumam izmantoti dati no IEA ICCS 2009 un Latvijā veiktā fokusgrupu pētījuma. Iegūtie rezultāti pierāda multikulturālisma klātesamību Igaunijas un Latvijas sociumos un pilsoniskās izglītības pilnveides nepieciešamību. Promocijas darba rezultātā ir uzskaitīti faktori, kas ietekmē pilsoniskās izglītības pilnveides vadību, izgaismojot galvenos pilsoniskās izglītības vadības aspektus, kurus nepieciešams attīstīt multikulturālā sabiedrībā.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Thesis is to determine the changes and course of the management of citizenship education development in order to promote individual’s inclusion in the multicultural society in Estonia and Latvia. Influencing aspects of the citizenship education management in Estonia and Latvia are analysed in the work; education management, democracy, socioeconomic, citizenship aspects in the context of democratic countries of the Baltic Sea region are comparatively reconciled. The data from IEA ICCS 2009 and the focus group study in Latvia are used for the empirical research. The findings prove the presence of multiculturalism in the societies in Estonia and Latvia as well as the necessity of the development of citizenship education. As the result of the Thesis factors that influence the management of the development of citizenship education are enumerated, highlighting the main aspects of the citizenship education management, which are needed to be developed in a multicultural society.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.subjectpilsoniskās izglītības pilnveides vadība
dc.subjectpilsoniskā izglītība
dc.subjectmultikulturālisms
dc.subjectsalīdzinošs novērtējums
dc.subjectSEM
dc.subjectEducation Management
dc.subjectmanagement of citizenship education development
dc.subjectcitizenship education
dc.subjectmulticulturalism
dc.subjectcomparative assessment
dc.titlePilsoniskās izglītības pilnveides vadība multikulturālā sabiedrībā: Igaunijas un Latvijas salīdzinošais novērtējumsen_US
dc.title.alternativeThe Management of Citizenship Education Improvement in the Multicultural Society: the Comparative Assessment of Estonia and Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record