Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Birutaen_US
dc.contributor.authorIjevļeva, Ksenijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:56:21Z
dc.date.available2015-01-12T06:56:21Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44711en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5246
dc.description.abstractPromocijas darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksta, pielikumiem. Promocijas darba mērķis ir novērtēt patērētāju finanšu lietpratību mājokļu kredītu tirgū un piedāvāt vienotu modeli finanšu lietpratības līmeņa paaugstināšanai sociālā un komercbanku mārketinga kontekstā. Pirmajā nodaļā analizēti patērētāju finanšu lietpratības teorētiskie aspekti, tostarp tās veidošanas process un vadīšanas iespējas. Nodaļā ir atklāta mārketinga nozīme finanšu lietpratības vadīšanā un piedāvāts transteorētiskais modelis patērētāju finanšu lietpratības paaugstināšanai. Otrajā nodaļā pētīta patērētāju finanšu lietpratības vadīšana Latvijas mājokļu kredītu tirgū, noteikts mārketinga komunikāciju attīstības līmenis patērētāju finanšu izglītošanā, nodefinēti patērētāju finanšu lietpratības līmeni mājokļu kredītu tirgū. Trešajā nodaļā ir pamatotas empīrisko pētījumu metodes un aprakstīti galvenie pētījumu rezultāti. Ir novērtēts mājokļu kredītu mērķtirgus finanšu lietpratības līmenis, izpētīti patērētāju uzvedības ietekmējošie faktori un finanšu lietpratības veidošanas avoti. Pētījumu rezultāti ņemti vērā, izstrādājot priekšlikumus vienota modeļa ieviešanai patērētāju finanšu lietpratības līmeņa paaugstināšanai. Promocijas darba saturs izklāstīts 199 lpp., papildināts ar 32 attēliem un 21 tabulām. Literatūras sarakstā iekļauts 188 literatūras avots. Darbam pievienoti 30 pielikumi.en_US
dc.description.abstractDoctoral thesis consists of an introducton, three chapters, conclusions and proposals, list of references and attachments. A goal of the doctoral thesis is to assess consumer financial literacy in a home loan market and offer a single unified model for increasing the one within social and commercial banking marketing contexts. In the first chapter, an analysis of theoretical aspects of consumer financial literacy is presented, in particular emergence and management of the matter. The chapter explans a role of marketing in the financial literacy and describes a transtheoretical model of its improvement. In the second chapter, a research on consumer financial literacy in a context of Latvian home loan market is descibed. Specifically, a level of marketing communications in the context of the literacy is detected. As well, levels of the financial literacy in the given home loan market situation are defined. In the third chapter, chosen empirical research methods are substantiated and important results of their application desribed. The level of consumers financial literacy for home loans target group is evaluated and presented. On the ground of the conducted research, factors influencing consumers behavior and sources for emergence and development of the financial literacy are depicted. Results of the research were taken into account while elaborating on proposals for an introduction of the model of consumer financial literacy increase. Contents of the dotoral thesis consist of 199 pages, incorporating 32 figures and 21 charts. A reference list includes 188 sources of literature and articles in scientific journals. 30 atatchments were added to the doctoral dissertation.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectpatērētāju finanšu lietpratība
dc.subjectmārketings
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjecttransteorētiskais modelis
dc.subjectMarketing
dc.subjectconsumer financial literacy
dc.subjectmarketing communications
dc.subjecttranstheoretical model
dc.titleLatvijas patērētāju finanšu lietpratība mājokļu kredītu tirgū mārketinga kontekstāen_US
dc.title.alternativeLatvian consumers financial literacy in home loon market in marketing contexten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record