Now showing items 1-3 of 3

    • Dažādu galda spēļu spēlēšana ar vispārīgu mašīnmācīšanās algoritmu 

      Kadiķis, Emīls (Latvijas Universitāte, 2018)
      Galda spēļu spēlēšana ir klasiska mākslīgā intelekta problēma. Dziļā mašīnmācīšanās palīdz veidot vispārīgus algoritmus, ar kuriem var risināt dažāda veida spēles. Darbā apskatītas dažādas galda spēles spēlējošas sistēmas ...
    • Galda spēļu stāvokļu automātiska atpazīšana 

      Eglājs, Olafs (Latvijas Universitāte, 2018)
      Darba mērķis ir izveidot Android lietotni, kas ļauj izmantot iebūvēto kameru, lai nobildētu galda spēli un automātiski atpazīst tajā galda spēles stāvokli. Galda spēles stāvoklis darbā tiek definēts kā kopa, kas satur ...
    • "Scrabble" spēles vides implementācija 

      Apinis, Matīss (Latvijas Universitāte, 2019)
      Šis dokuments ir Latvijas Universitātes Datorikas fakultātes pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas “Programmēšana un datortīklu administrēšana” kvalifikācijas darba ietvaros izstrādātās ““Scrabble” ...