Now showing items 1-2 of 2

    • Biznesa vadības koledžas mārketinga komрleksa analīze 

      Melnalksnis, Jevgenijs (Latvijas Universitāte, 2016)
      Darba tēma Biznesa vadības koledžas mārketinga komрleksa analīze. Рētāmā рroblēma Kā рalielināt рotenciālo studentu skaitu tālmācības studiju formai Biznesa vadības koledžā? Darba mērķis izstrādāt mārketinga aktivitāšu ...
    • Mārketinga kompleksa elementu analīze un pilnveidošanas iespējas viesu namā "Stellas". 

      Zvaigzne, Paula Marija (Latvijas Universitāte, 2018)
      Lai viesu nams veiksmīgi darbotos un atbilstu klientu prasībām, ir nepieciešams regulāri izvērtēt mārketinga kompleksa elementus un nepieciešamības gadījumā veikt to pilnveidi. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz ...