Now showing items 1-3 of 3

    • COVID-19 ietekme uz fitnesa pakalpojumu digitālo mārketingu. 

      Selga, Tamāra Viktorija (Latvijas Universitāte, 2024)
      Šajā darbā tiek analizētas pakalpojumu un digitālā mārketinga īpašības un rīki, ar kuru palīdzību reklamēt pakalpojumus tiešsaistē. Tiek apskatītas"MyFitness" uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas un rīki pirms pandēmijas, ...
    • Digitālo eksporta veicināšanas pasākumu attīstība Latvijā COVID-19 pandēmijas laikā 

      Gutāne, Laura (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba temats ir “Digitālo eksporta veicināšanas pasākumu attīstība Latvijā COVID-19 pandēmijas laikā” izstrādāts ar mērķi, analizējot Latvijas digitālos eksporta veicinošos pasākumus COVID-19 pandēmijas laikā, ...
    • Subsīdiju ietekme uz ekonomiku covid-19 pandēmijas laikā. 

      Valerts, Daniēls (Latvijas Universitāte, 2023)
      Šobrīd dzīvojam laikā pēc COVID-19 pandēmijas, kad mūsu ikdienu vairs neietekmē COVID-19 pandēmijas laikā piedzīvotie ierobežojumi, tostarp pucēšanās ierobežojumi telpās, mājsēde, ceļošanas ierobežojumi. Tomēr, tas nenozīmē, ...