Now showing items 1-3 of 3

    • Digitālā reklāma sociālajos mēdijos. 

      Leiboms, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2023)
      Pētījuma mērķis ir izzināt veiksmīgas digitālās reklāmas veidošanas kritērijus Latvijas sociālo mediju patērētāju uzvedības un attieksmes pret digitālo reklāmu kontekstā. Bakalaura darba ietvaros tika izmantota zinātniskā ...
    • Digitālo reklāmu metožu un rīku pielietojums uzņēmumā 

      Rakēvičs, Gintars (Latvijas Universitāte, 2022)
      Noslēguma darbs uzrakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, trīspadsmit nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 14 attēli, 4 tabulas un 3 pielikumi. Bakalaura darba mērķis: ...
    • Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas SIA "MK Trade" uzņēmumā. 

      Vasiļjeva, Taisija (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas SIA “MK Trade” uzņēmumā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga komunikācijas teorētiskos aspektus, un uz to bāzes izanalizēt SIA “MK Trade” ...