Now showing items 1-2 of 2

    • Interneta mārketinga pilnveidošana uzņēmumā 

      Peipiņš, Rolands (Latvijas Universitāte, 2016)
      Interneta mārketings mūsdienās ir visefektīvākais veids, kā popularizēt uzņēmumu, tā produktu vai pakalpojumu, jo šobrīd interneta lietotāju skaits sasniedz gandrīz vai pusi no visiem pasaules iedzīvotājiem. Interneta ...
    • Interneta mārketinga pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “FAM3”. 

      Vetčinņikovs, Nikolajs (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba temats ir “Interneta mārketinga pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “FAM3”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz interneta mārketinga teorētiskajām atziņām un pētījuma rezultātiem, izpētīt interneta ...