Now showing items 1-3 of 3

    • Mākslīgais intelekts un tā attīstība grāmatvedībā 

      Purne, Luīze Katrīna (Latvijas Universitāte, 2024)
      Maģistra darba tēma ir "Mākslīgais intelekts un tā attīstība grāmatvedībā". Darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskām atziņām un ekspertu viedokļiem, analizēt mākslīgā intelekta attīstību un izmantošanu grāmatvedības ...
    • Mārketinga izpēte un uzlabošana uzņēmumā SIA TelCom. 

      Berkolts, Jānis (Latvijas Universitāte, 2019)
      Darbā pētīts Informāciju Tehnoloģiju uzņēmuma SIA TelCom mārketinga plāns un iespējamie uzlabojumi. Darba mērķis - pamatojoties uz mārketinga plāna veidošanas teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem, izpētīt uzņēmuma ...
    • Pārdošanas veicināšanas pasākumi tūristu piesaistīšanai restorānā "Melnā Bite" 

      Demonova, Helēna (Latvijas Universitāte, 2019)
      Tūrisms ir ļoti sarežģīta nozare, jo tā ir daudzpusīga darbība, kas kopā veido “tūrisma produktu”. Tas ir arī sarežģīts dažādu apakšnozaru dēļ, kas pašas par sevi ir sarežģītas nozares, ja tās tiek uzskatītas par neatkarīgām. ...