Search
Now showing items 1-10 of 394
STARPTAUTISKA TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA DARBINIEKU MOTIVĀCIJAS ANALĪZE UZ SIA "EUROSKOR LATVIJĀ" UN SIA "ECCO BALTIJA" PIEMĒRA.
(Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darba tēma ir ”Starptautiska tirdzniecības uzņēmuma darbinieku motivācijas analīze uz SIA „Euroskor Latvijā” un SIA „Ecco Baltija” piemēra”.
Maģistra darba mērķis, ir balstoties uz teorētiskajām atziņām, izpētīt ...
Patēriņa kredīta tirgus attīstība un ietekme uz ekonomisko situāciju Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darba tēma „Patēriņa kredīta tirgus attīstība un ietekme uz ekonomisko situāciju Latvijā”. Šajā darbā apskatīta patēriņa kredītu pieprasījuma, piedāvājuma un cenu attīstība no 2004. līdz 2009. gada 1. ceturksnim, ...
Ilgtspējīga velotūrisma attīstība Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darbā velotūrisms ir pētīts kā ilgtspējīgu attīstību veicinošs līdzeklis.
Maģistra darba rezultātā ir izstrādāta priekšlikumu pakete ilgtspējīga velotūrisma attīstībai Latvijā, kurā ir: identificētas mērķgrupas ...
Banku nozares attīstība Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Bakalaura darbs “Banku nozares attīstība Latvijā” tika izstrādāts, jo Latvijā tāpat kā visā pasaulē pēc vairākiem ekonomiskā uzplaukuma gadiem šobrīd iestājusies ekonomiskā recesija, kas skar ikvienu valsts iedzīvotāju. ...
Produkta ledus tēja ieviešana tirgū
(Latvijas Universitāte, 2009)
Bakalaura darbā „Produkta ledus tēja ieviešana tirgū” tiek izskatīti jauna produkta ieviešanas tirgū teorētiskie principi, kā arī tiek analizēts a/s „Cido grupa” produktu līnijas - ledus tējas attīstības iespējas Latvijas ...
Pārtikas produktu nekaitīguma nodrošināšana tirdzniecības uzņēmumā.
(Latvijas Universitāte, 2009)
Bakalaura darbā „Pārtikas produktu nekaitīguma nodrošināšana tirdzniecības uzņēmumā” aplūkoti jautājumi, kas saistīti ar pārtikas produktu nekaitīguma un kvalitātes nodrošināšanu un paškontroles sistēmas ieviešanu ...
Projekts Marketinga aktivitāšu kopuma izveide un ieviešana ražošanas uzņēmuma
(Latvijas Universitāte, 2009)
Šajā darbā tiek apskatītas galvenās problēmas un faktori, kas ietekmē A/S „Latvijas balzams” mārketinga aktivitātes. Problēmu atrisinājums nav atrast pēc iespējas vairāk kļūdu uzņēmuma darbībā, reklāmas, virzības tirgū, ...
Sociālās zinātnes studējošo skaita prognozēšana Latvijas augstskolās
(Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darba mērķis ir uz Latvijas augstākās izglītības sistēmas analīzes un izstrādāto sociālās zinātnes studējošo skaita prognožu pamata izdarīt secinājumus par Latvijas augstākās izglītības sistēmas nākotnes problēmām ...
Komercbanku valūtas operācijas
(Latvijas Universitāte, 2009)
Bakalaura darbā tiek aplūkotas komercbanku valūtas operācijas, ar tām saistītie riski. Tiek aprakstīta bankas limitu sistēma, tās izmantošana valūtas operāciju risku ierobežošanai, kā arī bankas valūtas pozīciju vadīšanas ...
Uzņēmumu maksātnespēja un tās tendences Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Darba mērķis ir izpētīt galvenos maksātnespējas iemeslus, pielietojot finanšu analīzes metodiku maksātspējas izvērtēšanā un bankrota prognozēšanā, lai izstrādātu priekšlikumus maksātnespējas iespējamības samazināšanai. ...