Search
Now showing items 1-4 of 4
Iekšējais mārketings kā uzņēmuma vadības efektivitātes paaugstināšanas rīks mazumtirdzniecības uzņēmumā.
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba mērķis ir, pamatojoties uz iekšējā mārketinga teorētiskajiem aspektiem, aptauju un interviju rezultātiem, izpētīt iekšējā mārketinga pielietošanu SIA LPP Latvia ltd., atklāt nepilnības, kā arī sniegt priekšlikumus ...
Mārketinga rīku izmantošana uzņēmumā SIA Tērpi.
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba mērķis ir pamatojotiet uz teorētiskām un analītiskām atziņām, izpētīt uzņēmuma SIA Tērpi izmantotos mārketinga rīkus un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga sistēmas jeb plāna pilnveidošanai. Pētījumā ...
Apģērbu tiešsaistes veikala "Siluets" reklāmas pilnveidošanas iespējas interneta vidē.
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “Apģērbu tiešsaistes veikala “Siluets” reklāmas pilnveidošanas iespējas interneta vidē” mērķis ir, pamatojoties uz elektroniskās tirdzniecības attīstības un mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem ...
Pārdošanas veicināšanas pasākumi tūristu piesaistīšanai restorānā "Melnā Bite"
(Latvijas Universitāte, 2019)
Tūrisms ir ļoti sarežģīta nozare, jo tā ir daudzpusīga darbība, kas kopā veido “tūrisma produktu”. Tas ir arī sarežģīts dažādu apakšnozaru dēļ, kas pašas par sevi ir sarežģītas nozares, ja tās tiek uzskatītas par neatkarīgām. ...