Now showing items 1-2 of 2

    • Mnemoniskie paņēmieni drukātajos sludinājumos 

      Kovaļevskis, Dins (Latvijas Universitāte, 2021)
      Mūsdienās reklāmas tiek lietotas, lai ietekmētu patērētāju lēmumu pieņemšanu, un tajās tiek lietotas dažādas reklāmas metodes. Līdztekus citām metodēm, reklāmās tiek lietoti arī mnemoniskie paņēmieni, kas palīdz labāk ...
    • Nestandarta pareizrakstība Instagram sludinājumos 

      Albiņa, Madara (Latvijas Universitāte, 2020)
      Tā kā patērētāju attieksme un cerības ir mainījušās, tradicionālā reklāmdošana ir zaudējusi daļu savas pievilcības un vērtības, liekot reklāmdevējiem meklēt jaunu pieeju. Tiešsaistes reklāmas ir īpaši efektīvas un populāras ...