Now showing items 1-4 of 4

    • Naratīva elementi videospēlēs 

      Lagodzinskis, Aleksandrs (Latvijas Universitāte, 2019)
      Pētījuma Narratīva elementi videospēlēs galvenais mērķis ir apskatīt rīkus, ko izmanto videospēles naratīva veidošanai. Darbā aplūko tas teorijas par datorspēļu pētniecību un naratoloģiju, kā arī apskatīti naratīva elementi ...
    • Postmodernisma īpašības un stāstījuma līdzekļi Kazuo Išiguro romānā un filmā "Dienas pārpalikums" 

      Smirnova, Anabel Anastasiia (Latvijas Universitāte, 2022)
      Šis pētījums ir veltīts stāstījuma līdzekļu un postmoderno īpašību analīzei Kazuo Išiguro romānā “Dienas paliekas” un 1993. gada filmā, kas balstīta uz šo romānu. Šī darba mērķis ir noteikt postmodernisma īpašības un ...
    • Spēles naratīva analīze: “Half Life” franšīze 

      Apreleva, Nina (Latvijas Universitāte, 2022)
      Pētījuma galvenais mērķis ir atklāt, kā stāstījumu tehnikas pielietotas video spēļu franšīzē Half-Life. Pētījumam izvēlētas četras franšīzes Half-Life un Half-Life 2 spēles. Teorētiskajā daļā tika apskatīts, kā stāstījumu ...
    • Vīrišķība un virtuve: ar ēdienu saistītu prakšu artikulācija Latvijas vīriešu vidū 

      Strazdiņš, Miks (Latvijas Universitāte, 2017)
      Darbā pētīts, kā Latvijā dzīvojoši vīrieši, kas ieņem “baltās apkaklītes” amatu, apraksta ēdiena lomu ikdienas dzīvē, pievērošot uzmanību tam, kā izpratne par vīrišķību tiek izklāstīta ar ēdienu saistītu pārliecību un ...