Now showing items 1-7 of 7

    • Interpunkcijas stilistiskās funkcijas publicistikā 

      Ķauķīte, Sintija (Latvijas Universitāte, 2015)
      Lai iespējami precīzi runātu valodu atspoguļotu rakstos, cilvēki izmanto dažādus grafiskus paņēmienus, piemēram, interpunkcijas zīmes un no tām veidotus emotikonus. Bakalaura darbā „Interpunkcijas stilistiskās funkcijas ...
    • Nomenu okazionālismi publicistikā 

      Jansone, Lelde (Latvijas Universitāte, 2015)
      Maģistra darba tēma ir „Nomenu okazionālismi publicistikā”. Maģistra darba mērķis ir izpētīt nomenu okazionālismu lietojumu publicistikā, ekscerpējot piemērus no dažādu žanru analītiskajām publickācijām kā drukātajos, tā ...
    • Okazionāli frazeoloģismi publicistikā 

      Pavlovska, Linda (Latvijas Universitāte, 2015)
      Bakalaura darba nosaukums ir „Okazionāli frazeoloģismi publicistikā”. Mūsdienās okazionālu frazeoloģismu darināšana un lietošana publicistikā ir kļuvusi aktuāla, bet tā ir maz pētīta. Darba mērķis ir izpētīt okazionālu ...
    • Reklāmas tekstos sastopamo aizguvumu semantiskās atbilsmes latviešu valodā 

      Legzdiņa, Linda (Latvijas Universitāte, 2015)
      Mūsdienās, kad valodu kontakti plešas plašumā, nozīmīgs kļūst jautājums vai latviešu valodā netiek pārņemtas citu valodu vārdu semantiskās īpašības, kā arī tas vai aizguvums aizstājams ar sinonīmiem precīzākas nozīmes ...
    • Rīgas topogrāfija A.Čaka prozā 

      Līgotāja, Madara (Latvijas Universitāte, 2018)
      Bakalaura darba „Rīgas topogrāfija Aleksandra Čaka prozas tekstos” mērķis ir gūt priekšstatu par Rīgas topogrāfijas atveides raksturīgākajām iezīmēm A. Čaka prozas tekstos (stāstos un publicistikā, tai skaitā, mākslas ...
    • Rīgas topogrāfija Aleksandra Čaka prozas tekstos dzīves pēdējā desmitgadē (1940.-1950.gads) 

      Līgotāja, Madara (Latvijas Universitāte, 2020)
      Maģistra darba „Rīgas topogrāfija Aleksandra Čaka prozas tekstos dzīves pēdējā desmitgadē (1940-1950)” mērķis ir izpētīt Rīgas topogrāfiju kā ideoloģisko zīmju atspoguļotāju Aleksandra Čaka prozas tekstos (publicistikā: ...
    • Strukturāli un semantiski frazeoloģismu pārveidojumi publicistikā 

      Pavlovska, Linda (Latvijas Universitāte, 2017)
      Maģistra darba nosaukums ir „Strukturāli un semantiski frazeoloģismu pārveidojumi publicistikā”. Mūsdienās publicistikā arvien biežāk ir vērojams frazeoloģismu situatīvs stilistisks lietojums, kas ietver dažāda veida ...