Now showing items 1-4 of 4

    • Autora subjektivitāte valstsvīru dzīves aprakstos (Plūtarha, Svētonija tekstu valodas salīdzinoša analīze) 

      Gibovska, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2018)
      Maģistra darba nolūks ir analizēt subjektivitātes izteikšanas līdzekļus Plūtarha Βίοι Παράλληλοι un Svētonija De vita Caesarum ar mērķi izpētīt un salīdzināt tās Plūtarha un Svētonija tekstos, izvērtējot to saturu un lomu. ...
    • Pārliecināšana kā valodas paņēmiens ādas kopšanas produktu reklāmās 

      Vasina, Alise (Latvijas Universitāte, 2016)
      Agrāk pētnieki vairāk pievērsuši uzmanību psiholoģisko emociju radītajiem efektiem reklāmā, taču pētījumi, par valodas līdzekļu lietojumu pārliecināšanās nolūkā, nav izsmeļoši. Lai sekmīgi izstrādātu šo bakalaura darbu, ...
    • Reklāmas saukļu tulkošanas īpatnības 

      Stūre, Inese (Latvijas Universitāte, 2017)
      Reklāmas sauklis ir būtiska reklāmas kampaņas sastāvdaļa, jo tajā īsi un kodolīgi tiek atspoguļota visas kampaņas ideja. Saukļu tulkošana no angļu valodas latviešu valodā var būt ļoti izaicinošs uzdevums, jo tulkošanas ...
    • Valodas lietojums lietišķajās prezentācijās 

      Skrindevska, Olga (Latvijas Universitāte, 2021)
      Valodas lietošanas māksla ir vērtīga svarīgās biznesa sarunās, kā arī biznesa prezen-tācijās. Valodas lietošana ir līdzeklis, kas palīdz reklamēt produktu un uzņēmumu. Bakalaura darba mērķis ir analizēt valodas līdzekļu ...