Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorLīckrastiņa, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:01:30Z
dc.date.available2020-12-22T02:01:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78972
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53034
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autors: Elīna Līckrastiņa Kvalifikācijas darba vadītājs: Dr. Paed., profesore Maruta Sīle Kvalifikācijas darba temats: vidējā pirmsskolas vecuma bērnu personīgās higiēnas paradumu pilnveide pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā. Pētījuma mērķis: pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu higiēnas paradumu pilnveidi pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā. Pētījuma hipotēze: higiēnas paradumu pilnveide vidējā pirmsskolas vecuma bērniem būs veiksmīgāka, ja: •pedagogs pārzinās bērnu vecumposmu likumsakarības; •atbilstoši bērnu interesēm un vajadzībām tiks plānots pedagoģiskais process dienas ritumā; •ja būs veiksmīga sadarbība starp pedagogu un vecākiem, kas paredz vienādas prasības, attiecībā par higiēnu, gan mājās gan izglītības iestādē. Pētījuma metodes: Teorētiskā- •zinātnisko teoriju analīze. Empīriskās- •izmēģinājuma darbība. •bērnu novērošana. •viedokļu noskaidrošana. •aptauja. Pētījuma bāze: pētījums notiek X pirmsskolas izglītības iestādē, tajā piedalās 10 vidējā pirmsskolas vecuma bērni, viņu vecāki. Atslēgas vārdi: vidējā vecumposma bērni, higiēnas paradumi, pirmsskolas pedagoģiskais process, attīstošās rotaļas.
dc.description.abstractAuthor of the Qualification: Elīna Līckrastiņa Head of Qualification: Dr. Paed., Professor Maruta Sīle Subject of qualification work: improvement of personal hygiene of middle- aged children in the pedagogical process of the pre-school. Purpose of the study: in theory, explore and practice to evaluate the development of the hygiene habits of middle-aged children in the pedagogical process of preprimary education institutions. Study hypothesis: improving hygiene habits for middle school children will be more successful if: •educator will be familiar with the peculiarities of children’s age. •according to the interests and needs of the children, the pedagogical process will be planned course of the day, including a variety of games. •if there is successful cooperation with the teacher with the child’s parents to have the same requirements, in terms of hygiene, both at home and in the educational institution. Study methods: 1.theoretical- •Literature analysis and collection of scientific theories. 2.the empirical- •trial operation •follow- up of children •clearing opinions, •surveying. Research base: the study is carried out in X Preschool Institution, with 10 middle school children, their parents. Key words: middle age children, hygiene habits, pre-school pedagogical process, developing games.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectvidējā vecumposma bērni
dc.subjecthigiēnas paradumi
dc.subjectpirmsskolas pedagoģiskais process
dc.subjectattīstošās rotaļas
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu personīgās higiēnas paradumu pilnveide pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskā procesā
dc.title.alternativeImprovement of personal hygiene habits of middle-aged children in the pedagogical process of preprimary education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record