2,5-3,5 gadus vecu bērnu runas prasmju sekmēšana muzikālajās rotaļās
Author
Blagova, Sigita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Brice, Baiba
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats: 2,5-3,5 gadus vecu bērnu runas prasmju sekmēšana muzikālajās rotaļās. Kvalifikācijas darba autors: Sigita Blagova Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg.paed. Baiba Brice Pētījuma mērķis - pētīt 2,5 – 3,5 gadus vecu bērnu runas prasmju sekmēšanu muzikālajās rotaļās Pētījuma teorētiskajā daļā darba autore ir analizējusi zinātnisko literatūru par bērna runas prasmes, faktoriem, kas ietekmē bērna runas prasmes, un muzikālo rotaļu pozitīvo ietekmi uz bērnu runas prasmēm. Pētījuma empīriskajā daļā darba autore ir sniegusi informāciju par katra bērna runas prasmēm pirms pētījuma uzsākšana, pētījuma gaitu, pētījuma metodoloģiju un pētījuma kvantitatīvajiem un kvalitatīvajiem rezultātiem skaņu izrunā un stāstītprasmē. Pētījuma rezultātā tika pierādīta un apstiprināta izvirzītā hipotēze- bērnu runas attīstība norisināsies veiksmīgāk, ja ikdienas pedagoģiskajā procesā regulāri tiks pielietotas muzikālās rotaļas Kvalifikācijas darbs sastāv no 52 lapaspusēm, 1 tabulas, 5 attēliem, 29 literatūras un informācijas avotiem, 6 pielikumiem, kas ir iesieti atsevišķi. Atslēgas vārdi: bērnu runa, skaņu izruna, stāstīšana, muzikālās rotaļas. Qualification’s paper theme: The promotion of 2,5-3,5 year old children’s speech skills in musical games. Qualification’s paper author: Sigita Blagova Qualification’s paper supervisor: Mg.paed. Baiba Brice Aim of the research: to research 2,5 -3,5 year old children speech skills promotion in musical games. In the theoretical part of the research author has analyzed scientific literature about children’s speech skills, factors that affect children’s speech skills, and the positive impact of musical games on children’s speech skills. In the empirical part of the research author has provided an information about each child’s speech skills before the inception of the research, the methodology of the research, the course of the research and qualitative and quantitative results of the research in sounds’ pronunciation, telling skills. As a result of the research the hypothesis of the research was proven and approved- children’s speech skills will develop more successfully, if musical games will be regularly used in everyday pedagogical process. Qualification’s paper consists of 52 pages, 1 table, 5 pictures, 29 sources of literature, 6 attachments, which are bound separately. Key words: children’s speech, sound pronunciation, telling, musical game.