5-6 gadus vecu bērnu ritma izjūtas sekmēšana kustību rotaļā
Автор
Stradiņa, Lana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba tēma: 5 – 6 gadus vecu bērnu ritma izjūtas sekmēšana kustību rotaļā. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā kvalifikācijas darba daļā tika analizēta pedagoģiski psiholoģiskās literatūras analīze par kustību rotaļu nozīmi bērnu 5 – 6 gadu vecumā un ritma sajūtas sekmēšanu kustību rotaļā. Otrajā kvalifikācijas darba daļā tika veikts empīriskais pētījums par ritma izjūtas sekmēšanu kustību rotaļā, raksturojot bērnus un veicot novērošanu bērnu kustību rotaļās. Kvalifikācijas darbā ir izstrādāti secinājumi un sniegti priekšlikumi ritma sajūtas sekmēšanai kustību rotaļā. Kvalifikācijas darba izstrādē ir izmantotas ārzemju un latviešu literatūra, izmantojot zinātnisko datu bāzes un interneta resursus. Kvalifikācijas darbs sastāv no: 43 lpp., 13 attēliem, 5 tabulām, 50 izmantotās literatūras un avotu saraksta, un 1 pielikuma. Qualification work theme: Promoting the sense of rhythm of 5-6 years old children in movement play. The qualification paper consists of two parts. In the first part of the qualification work, the analysis of pedagogical and psychological literature on the importance of movement games in children aged 5 – 6 and the promotion of a sense of rhythm in movement play was analysed. In the second part of the qualification paper and empirical study was performed on the promotion of a sense of rhythm in movement games, characterizing children and observing children’s movement games. In the qualification work, conclusions are given to promote a sense of rhythm in the movement game. Foreign and Latvian literature have been used in the development of qualification paper, using scientific databases and internet resources. The qualification paper consists of 43 pages, 13 pictures, 5 tables, 50 lists of used literature and sources, and 1 appendix.