Show simple item record

dc.contributor.advisorFreiberga, Inese
dc.contributor.authorAploka, Rudīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:01:42Z
dc.date.available2020-12-22T02:01:42Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79035
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53051
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore izvēlējās rakstīt par tematu ‘’ 3- 4 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšana rotaļās.’’ Darba autore uzskata, ka, lai valodu varētu veiksmīgi apgūt, ikdienā ir jāizmanto dažādas vecumposmam atbilstošas rotaļas. Darba, izvirzītais mērķis - izzināt bērna vārdu krājuma sekmēšanas iespējas rotaļās 3-4 gadus veciem bērniem. Pētījuma hipotēze – 3-4 gadus vecu bērnu vārdu krājums paplašināsies rotaļās ja: -pedagogs izmantos pedagoģiskajā procesā bērnu vecumposmam piemērotas dažādas rotaļas; -izraisīs bērnos pozitīvas emocijas un vēlmi līdzdarboties. Pētījumā tika iesaistīti jaunākajā pirmsskolas vecuma bērni. Kvalifikācijas darbam ir 2 nodaļas un tiek attēloti 5 attēli. Teorētiskajā daļā darba autore veica pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīzi par valodas un runas jēdzienu skaidrojumu. Bērna attīstības raksturojumu zinātniskajā literatūrā. Tiek izzināta rotaļu nozīme un to raksturojums bērna vārdu krājuma paplašināšanai un sekmēšanai. Pētījuma gaitā izmantotas empīriskās metodes-novērošana, kuras rezultātā tika noskaidrots, ka izmantojot rotaļas, kas atbilst bērnu vecumposma iezīmēm tiek veiksmīgi paplašināts bērnu vārdu krājums. Apkopojot rezultātus, var secināt, ka rotaļa ir svarīga bērnības daļa, kas palīdz bērnam attīstīties un pilnveidoties. Spēlējot rotaļas, bērns mācās izzināt sevi un apkārtējos. Galvenie atslēgas vārdi: pirmsskolas vecums, rotaļa, krājums, valoda.
dc.description.abstractThe author of the qualification chose to write on the topic “” extending the vocabulary of children aged 3-4 to play. “” The author believes that, in order to be able to learn the language successfully, a variety of old-age games should be used everyday. The aim of the job is to explore the possibilities of promoting the child's vocabulary in games for children aged 3-4 years. The study hypothesis – the vocabulary of 3-4-year-olds will expand in games if: - the educator will use a variety of games suitable for the child's age in the pedagogical process; - give children positive feelings and a willingness to participate. The study involved children of the youngest pre-school age. The qualification job has 2 chapters and 5 images are displayed. In the theoretical part, the author performed an analysis of teaching and psychological literature on the interpretation of language and speech concepts. A description of the development of the child in the scientific literature. The importance of the game and their characteristics for expanding and promoting the child's vocabulary are being studied. The study used empirical techniques-monitoring, which resulted in a successful extension of children's vocabulary by using games that match the characteristics of the child's grandfather. When compiling the results, it can be concluded that playing is an important part of childhood that helps the child develop and develop. When playing games, the child learns to explore himself and his surroundings. Key key words: preschool age, play, stock, language.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas vecums
dc.subjectrotaļas
dc.subjectkrājums
dc.subjectvaloda
dc.title3-4 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšana rotaļās
dc.title.alternativeExtending the vocabulary of children aged 3-4 to play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record