Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorMalgovska, Kristīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:01:43Z
dc.date.available2020-12-22T02:01:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79045
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53052
dc.description.abstractTeorētiskajā daļā tiek izskatīts jēdziens par saskarsmes prasmēm, ko tās ietekmē un kā labāk tās veicināt. Kvalifikācijas darbā tiek aplūkots teorētiskais pamatojums saskarsmes prasmju veicināšanai 5-6 gadus veciem bērniem kultūras un pašizpausmes jomā. Kā arī veikts empīriskais pētījums, kurā tika pielietota novērošana un izglītojamo darbības rezultātu izpēte. Balstoties uz vairāku autoru atziņām par saskarsmes prasmēm, tika izvirzīti saskarsmes prasmes kritēriji. Pēc šiem kritērijiem tika izvērtēti bērni piecu integrēto vizuālās mākslas nodarbību laikā. Pirmreizējās novērošanas rezultāti tika apkopoti un analizēti. Balstoties uz teorētiskā pamatojuma, kvalifikācijas darba autore izstrādāja integrēto rotaļnodarbību plānojumu. Nodarbību mērķis bija veicināt bērnu saskarsmes prasmes vizuālās mākslas nodarbībās. Atkārtotā novērošanā bērni tika izvērtēti pēc iepriekš izvirzītajiem kritērijiem, apkopotie rezultāti tika analizēti. apkopojot rezultātus, var novērot bērnu pozitīvo attīstības kāpumu saskarsmes prasmes veicināšanā. Darba apjoms: 40. lpp., 8 tabulas, 2 diagrammas, 32literatūras un citi avoti, no tiem 25 latviešu valodā un svešvalodā – 3. Pielikumi ir divi, kuros aprakstīts nodarbību plānojums.
dc.description.abstractThe theoretical part examines the concept of communication skills, what they affect and how best to promote them. In the qualification work the theoretical substantiation for the promotion of communication skills for 5-6 year old children in the field of culture and self-expression is considered. An empirical study was also carried out, in which observation and research of learners' performance results were used. Based on the findings of several authors on communication skills, communication skills criteria were set. According to these criteria, children were assessed during five integrated visual arts classes. The results of the first observation were summarized and analyzed. Based on the theoretical substantiation, the author of the qualification paper developed an integrated play plan. The aim of the classes was to promote children's communication skills in visual arts classes. In the repeated observation, the children were evaluated according to the above criteria, and the collected results were analyzed. When summarizing the results, a positive increase in children's development of communication skills can be observed. Thesis consists of: 40 pages, 8 tables, 2 diagrams, 32literature and other sources, of which 25 in Latvian and in a foreign language - 3. There are two appendices describing the lesson plan.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsaskarsmes prasmes veicināšana
dc.subjectkultūras un pašizpausmes joma
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subjecttēlotājdarbība
dc.title5-6 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana kultūras un pašizpausmes jomas nodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativePromotion of communication skills of 5-6 year old children in the field of culture and self-expression, classes preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record