dc.contributor.advisor | Sīle, Maruta | |
dc.contributor.author | Rozentāle, Agita | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T02:01:50Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T02:01:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 79059 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53061 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu piederības izjūtas attīstība mākslas jomas centrā. Darba autore: Agita Rozentāle. Darba zinātniskais vadītājs: Prof. Dr.paed. Maruta Sīle. Pētījuma mērķis: Pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu piederības izjūtas attīstību mākslas jomas centrā. Pētījuma hipotēze: vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīva un veiksmīga piederības izjūtas attīstība mākslas jomas centrā būs veiksmīgāka, ja: otiks ņemta vērā bērnu iepriekšējā pieredze; otiks ievērotas bērnu vecumposma attīstības īpatnības; otiks piedāvātas brīvai izvēlei dažādas un daudzpusīgas mākslas jomas darbību iespējas. Darba teorētiskā daļa: otiek analizēta zinātniskā literatūra par piederības izjūtu un tās attīstību; oraksturota piederības izjūta vidēja pirmsskolas vecuma bērniem; onoskaidrotas piederības izjūtas attīstības iespējas mākslas jomas centrā. Empīriskajā daļā tika pielietotas šādas metodes: oveiktas pedagoģiskās izmēģinājumu darbības piederības izjūtas attīstības veicināšanai mākslas jomas centrā pirmsskolas vecuma bērniem; opedagoģiskā novērošana; opārrunas ar bērniem. Empīriskā daļa noritēja trīs posmos: konstatējošā, pārveidojošā, vērtējošā. Kvalifikācijas darba apjoms ir 52 lappuses, 4 attēli, 3 tabulas, 7 pielikumi, 52 izmantotās literatūras un avotu skaits . Atslēgas vārdi: piederības izjūta, pirmsskolas vecuma bērni, mākslas jomas centrs. | |
dc.description.abstract | Title of thesis: The development of a sense of belonging in the field of art for preschool children. Name of the author: Agita Rozentāle. Name of thesis supervisor: prof. Dr. Paed. Maruta Sīle. Purpose of research: To study the developoment of a sense of belonging in the field of art preschool children. Hypothesis of thesis: The development of a sense of belonging in the field of art for preschool children will be successful if: othe child’s previous experience will be respected; othe peculiarities of children`s age development will be taken into account; ochild`s will be offered a free choise of various and versatile activities of the opportunities in the field of art. The theory section of the research: oanalyse the scientific literature about the development of sense of belonging; odescribe the sense of belonging for pre-schoolers; odiscuss the development possibilities of the sense of belonging in the process field of art. The empirical research: othe pedagogial trial acitivities to promoting the development a sense of belonging field of art for preschool childrens; opedagogical observation; odiscussions with childrens. Content of thesis: 52 pages, 4 pictures, 3 tables, 7 charts, 52 sources of literature and information used in the thesis. Keywords: sense of belonging, preschool children, field of art. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | piederības izjūta | |
dc.subject | pirmsskolas vecuma bērni | |
dc.subject | mākslas jomas centrs | |
dc.subject | attīstība | |
dc.title | Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu piederības izjūtas attīstība mākslas jomas centrā | |
dc.title.alternative | The development of a sense of belonging in the field of art for preschool children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |