Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorRozentāle, Agita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:01:50Z
dc.date.available2020-12-22T02:01:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79059
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53061
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu piederības izjūtas attīstība mākslas jomas centrā. Darba autore: Agita Rozentāle. Darba zinātniskais vadītājs: Prof. Dr.paed. Maruta Sīle. Pētījuma mērķis: Pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu piederības izjūtas attīstību mākslas jomas centrā. Pētījuma hipotēze: vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīva un veiksmīga piederības izjūtas attīstība mākslas jomas centrā būs veiksmīgāka, ja: otiks ņemta vērā bērnu iepriekšējā pieredze; otiks ievērotas bērnu vecumposma attīstības īpatnības; otiks piedāvātas brīvai izvēlei dažādas un daudzpusīgas mākslas jomas darbību iespējas. Darba teorētiskā daļa: otiek analizēta zinātniskā literatūra par piederības izjūtu un tās attīstību; oraksturota piederības izjūta vidēja pirmsskolas vecuma bērniem; onoskaidrotas piederības izjūtas attīstības iespējas mākslas jomas centrā. Empīriskajā daļā tika pielietotas šādas metodes: oveiktas pedagoģiskās izmēģinājumu darbības piederības izjūtas attīstības veicināšanai mākslas jomas centrā pirmsskolas vecuma bērniem; opedagoģiskā novērošana; opārrunas ar bērniem. Empīriskā daļa noritēja trīs posmos: konstatējošā, pārveidojošā, vērtējošā. Kvalifikācijas darba apjoms ir 52 lappuses, 4 attēli, 3 tabulas, 7 pielikumi, 52 izmantotās literatūras un avotu skaits . Atslēgas vārdi: piederības izjūta, pirmsskolas vecuma bērni, mākslas jomas centrs.  
dc.description.abstractTitle of thesis: The development of a sense of belonging in the field of art for preschool children. Name of the author: Agita Rozentāle. Name of thesis supervisor: prof. Dr. Paed. Maruta Sīle. Purpose of research: To study the developoment of a sense of belonging in the field of art preschool children. Hypothesis of thesis: The development of a sense of belonging in the field of art for preschool children will be successful if: othe child’s previous experience will be respected; othe peculiarities of children`s age development will be taken into account; ochild`s will be offered a free choise of various and versatile activities of the opportunities in the field of art. The theory section of the research: oanalyse the scientific literature about the development of sense of belonging; odescribe the sense of belonging for pre-schoolers; odiscuss the development possibilities of the sense of belonging in the process field of art. The empirical research: othe pedagogial trial acitivities to promoting the development a sense of belonging field of art for preschool childrens; opedagogical observation; odiscussions with childrens. Content of thesis: 52 pages, 4 pictures, 3 tables, 7 charts, 52 sources of literature and information used in the thesis. Keywords: sense of belonging, preschool children, field of art.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpiederības izjūta
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectmākslas jomas centrs
dc.subjectattīstība
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu piederības izjūtas attīstība mākslas jomas centrā
dc.title.alternativeThe development of a sense of belonging in the field of art for preschool children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record