Show simple item record

dc.contributor.advisorEglīte, Inese
dc.contributor.authorBorovska, Marika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:01:51Z
dc.date.available2020-12-22T02:01:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79064
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53063
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Marika Borovska Darba nosaukums: 5-6 gadu vecu bērnu lasītprasmes sekmēšana spēlēs. Darba mērķis: analizēt teorētiskās atziņas un pētīt 5-6 gadu vecu bērnu lasītprasmes sekmēšanu spēlēs. Darba gaitā tika veikta teorētiskā analīze par lasītprasmes pedagoģiskajiem un psiholoģiskajiem nosacījumiem. Tika analizēti 39 literatūras avoti. Tika izstrādāta aptaujas anketa vecākiem. Tika veikta šo anketu apkopošana, analīze un grafiska apstrāde. Pētījuma sākumā un beigās tika veikta bērnu lasītprasmes izvērtēšana. Praktiskā darbībā ar bērniem tika spēlētas dažādas spēles bērnu lasītprasmes sekmēšanai. Pētījumā tika secināts, ka lasītprasmes apgūšana ir daudzveidīgs un ilgstošs process, kam raksturīgs kognitīvais, psihofizioloģiskais, sensorais un sociālais aspekts. Daudzveidīgas spēles sekmē lasīšanas iemaņu izveides procesu. Pirmsskolēni spēlējoties daudz labāk koncentrējas, vairāk atceras un iegaumē. Pārdomātas un interesantas didaktiskās spēles, kas pielāgotas bērna prasmēm un zināšanām, kas ietver maņas, veicina emocionāli pozitīvu gaisotni un sekmē bērna lasītprasmes apguvi. Darbs sastāv no 44 lapām, 2 tabulām, 11 attēliem. Darbā izmantoti 38 literatūras avoti un pievienoti 2 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor of Qualification Paper: Marika Borovska Work title: Promoting the reading skills of 5-6 year old children in games. Objektive of the work: to analyse theoretical knowledge and to study the promotion of reading skills for children aged 5-6 in games. The work carried out a theoretical analysis of teaching and psychological conditions for reading literacy. 39 sources of literature were analyzed. A questionnaire for parents was developed. The collection, analysis and graphic processing of these questionnaires was carried out. At the beginning and end of the study, an evaluation of childrens reading skills was carried out. In practical action with children, various games were played to promote childrens reading skills. The study concluded that reading literacy is a diverse and long – term process characterised by cognitive, psychophysiological, sensory and social aspects. Multiple games contribute to the process of creating reading skills. Childrens are much better focused, remember and memorize more. Smart and interesting didactic games tailored to a child’s skills and knowledge, which includes the senses, contribute to an emotionally positive atmosphere and contribute to learning a child’s reading skills. The work consists of 44 pages, 2 tables, 11 images. The work uses 38 literature sources and adds 2 attachments. Keywords: literacy, preschool, games, pedagogical process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectpirmsskolēni
dc.subjectspēles
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.title5-6 gadu vecu bērnu lasītprasmes sekmēšana spēlēs
dc.title.alternativePromoting the reading skills of 5-6 year old children in games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record