dc.contributor.advisor | Poiša, Mārīte | |
dc.contributor.author | Kārkliņa, Ieva | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T02:01:54Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T02:01:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 79073 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53068 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore: Ieva Kārkliņa Kvalifikācijas darba nosaukums: 4 – 5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju pilnveide pirmsskolā. Kvalifikācijas darba mērķis – izpētīt saskarsmes prasmju veicinošās metodes 4 – 5 gadus vecu bērnu attīstībā pirmsskolā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 nodaļām. Darba pirmajā nodaļā ir analizētas pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par saskarsmi, saskarsmes jēdziens, būtība, veidi un funkcijas. Analizētas bērna vecumposmam atbilstošas saskarsmes prasmju likumsakarības. Pētītas metodes, kuras vislabāk veicina saskarsmes prasmju pilnveidi. Darba otrajā nodaļā autore veic pētījumu par rotaļas ietekmi saskarsmes prasmju pilnveidē. Pedagogu un psihologu teorētisko atziņu analizēšanas rezultātā izvirzītā hipotēze: 4 – 5 gadus vecumā bērnu saskarsmes prasmes un ieradumi veidosies sekmīgāk, ja kā mācību atbalsta metode tiks izmantotas rotaļas, pedagogi pārzinās vecumposma attīstības likumsakarības, tiks piedāvātas bērnu vecumposmam, interesēm, pieredzei un vajadzībām atbilstošas rotaļās, tika pierādīta. Kvalifikācijas darbs sastāv no 55 lappusēm, 13 attēliem, 5 tabulām. Kvalifikācijas darbā izmantoti 26 literatūras avoti un 1 pielikums. | |
dc.description.abstract | Author of the Qualifications: Ieva Karklina Title of qualification: Development of pre-school access skills for children aged 4 to 5 years. The purpose of the qualification work: to explore methods for promoting communication skills in the development of children aged 4 to 5 years in preschool. The qualification work consists of 2 chapters. The first section of work analyses the theoretical knowledge of the interaction, the concept, nature, types and functions of educators and psychologists. The appropriate relationships of contact skills have been analyzed for the child's ageing brain. The methods best promoting the development of communication skills have been studied. In the second section of work, the author conducts a study on the impact of playing in improving communication skills. The hypothesis of analyzing theoretical learning from educators and psychologists: at 4-5 years old, children's skills and habits will be developed more successfully if they use games as a method of supporting training, teachers are familiar with old-age development relationships, they will be offered in children's great-age, interests, experiences and needsappropriate games, has been demonstrated. The qualification job consists of 55 pages, 13 images, 5 tables. 26 sources of literature and Annex 1 have been used in the qualification work. Key words: contact, skills, playing, children 4-5 years old. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | saskarsme | |
dc.subject | prasmes | |
dc.subject | rotaļa | |
dc.subject | 4 - 5 gadus veci bērni | |
dc.title | 4 -5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju pilnveide pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Improving access skills for children aged 4 to 5 years in preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |