Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorGolubeva, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:02:03Z
dc.date.available2020-12-22T02:02:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79129
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53085
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Bērna emocionālās labizjūtas kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pirmsskolā Darba autore: Līga Golubeva. Darba vadītāja: Rasma Purmale Pētījuma mērķis – pētīt 3-4 gadīgu bērnu emocionālās labizjūtas ietekmi uz veselīgu dzīvesveidu, tā nodrošināšanas iespējas pirmsskolā. Pētījuma objekts – pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma priekšmets – emocionālā labizjūta. Pētījuma metodes - Teorētiskas – literatūras analīze, dokumentu analīze; Empīriskās – novērojums, intervijas, pārrunas, aptauja, apbalvojumu skala. Teorētiskā pētījuma bāze: Praktiskā pētījuma bāze – Madonas X pirmsskola, 15 bērni, 15 vecāki, 2 pedagogi. Analizējot teorētiskās atziņas, var secināt, ka: labizjūta ir visi procesi kuri notiek bērnā un to kā viņš apkārt notiekošo uztver un kā ar to tiek galā, arī ar negatīvo. Un tie ir procesi kuri notiek ap bērnu pirmsskolā, uz ielas pulciņos un mājās ģimenes lokā. Bērna interese par pasauli un tās izzināšanu cik viņš tajā ir ieinteresēts, ģimeniskās vērtības, cik bērns ir vesels un vai ievēro veselīgu dzīvesveidu un veselīgu miegu. Pētījuma hipotēze – 3-4 gadīgu veciem bērniem būs emocionālā labizjūta, ja: tiks nodrošinātas vajadzības, būs sadarbība ar ģimeni tika pierādīta, jo sajūtot, ka vecāki uzticas skolotājai, bērns seko to piemēram. Kad bērns uzticas skolotājai, viņam būs vieglāk mācīties un justies droši un pārliecināti. Darba struktūra: ievads, divas daļas, 9 attēli, 1 tabula, 3 pielikumi, 55 lappuses. Atslēgas vārdi: labizjūta, veselīgs dzīvesveids, pirmsskola.
dc.description.abstractQualification work topic: A child's emotional well-being as an opportunity to ensure a healthy lifestyle in preschool Author: : Līga Golubeva Supervisor: Rasma Purmale Purpose of the research: to investigate emotional well-being impact of 3-4 year-old children on a healthy lifestyle, and options of granting it in a preschool. Research object: pedagogical process in a preschool. Research subject: emotional well-being. Research methods - Theoretical – analysis of literature and documents. Empirical – observations, interviews, discussions, survey, awards scale. Theoretical research base: Practical research base – Preschool X in Madona, 15 children, 30 parents, 2 teachers. By analyzing theory, it comes out that: well-being are all processes that happen around the kid in a preschool, hobby groups and in the family. Kid’s interest about the world and finding out about it, how much he is interested in it, family values, how healthy is kid and if he obeys healthy lifestyle principles and sleep. Research’s hypothesis – 3-4 years old children will have emotional well-being, if: main needs will be granted; parents trust teacher(s), as children will follow parents (and also will trust the teacher(s)). When a kid trusts teacher, he will study better and will feel safe and confident. Work structure: introduction, 2 parts, 9 images, 1 table, 3 attachments, 55 pages. Keywords: well-being, healthy lifestyle, preschool
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectveselīgs dzīvesveids
dc.subjectlabizjūta
dc.subjectemocionāls
dc.subjectvajadzības
dc.subjectpirmsskola
dc.titleBērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pirmsskolā
dc.title.alternativeA child's emotional well-being as an opportunity to ensure a healthy lifestyle in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record