Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorJaunzare, Aiva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:02:03Z
dc.date.available2020-12-22T02:02:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79132
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53086
dc.description.abstractKvalifikācijas darbu “Agresivitātes mazināšanas pedagoģiskās iespējas muzikālajās rotaļās 4-5. gadīgiem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Aiva Jaunzare. Darba mērķis ir pētīt agresivitātes mazināšanas pedagoģiskās iespējas muzikālajās rotaļās 4-5.gadīgiem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tiek apkopota informācijas par agresivitāti pirmsskolas pedagoģiskajā procesā, tās cēloņiem un sekām, bērnu vecumposma attīstības īpatnībām. Cēloņi un sekas raksturotas balstoties uz I.Aunīte, D.Kājiņa, A. Vecgrāve, K.Doulus un citu autoru atziņām. Vecumposma attīstības īpatnības balstoties pēc G. Svence, D.Lieģniece, L.Grīnvalde un citu autoru atziņām. Raksturotas rotaļas balstoties uz B.Brice, A.Plaude, D.Dzintere, I.Stangaine un citu autoru atziņām. Kvalifikācijas darba empīriskajā daļā tika veikts pedagoģiskais vērojums pirmsskolas izglītības iestādēs, noskaidroti agresivitātes veidi. Veikta grupu pedagogu anketēšana. Darbā apkopoti un analizēti iegūtie rezultāti. Kvalifikācijas darbs uzrakstīts uz 48.lpp, ieskaitot 11attēlus, 9tabulas, 30 literatūras un citi avoti no kuriem: 23 ir latviešu autori un 7 ārzemju autoru darbi, 1 pielikums. Atslēgas vārdi: agresivitāte, agresivitātes mazināšana, 4-5. gadus veci bērni, rotaļas, muzikālās rotaļas.
dc.description.abstractQualification work “Pedagogical possibilities for reducing aggressiveness in musical games for 4-5- year-olds children in a pre-school education institution” developed by Aiva Jaunzare, a student of the University of Latvia's Pedagogy, psychology and arts faculty. The aim of the work is to research pedagogical possibilities for reducing aggressiveness in musical games for 4-5-year-old in a pre-primary education institution. The theoretical part of the qualification work summarises the information on aggression in the pedagogical process of pre-school, the causes and consequences thereof, the special features of childhood development. Causes and consequences described based on the lessons of I.Aunīte, D.Kājiņa, A. Vecgrāve, K.Doulus and another authors. The special features of the development of the ageing phase are based on the finding G. Svence, D.Lieģniece, L.Grīnvalde and another authors. The musical games are described based on the lessons B.Brice, A.Plaude, D.Dzintere, I.Stangaine and another authors. In empirical part on qualification work pedagogical research has been made in preschool and agressivity types was identified. Anketic group teachers performed. In qualification work results was summarized and analyzed. The qualification work is written on page 48 included 11 pictures, 9 tables, 28 literature and another sources from 21 latvian authors and 7 another nation works of authors, 1annex. Keywords: aggressivity, reduction of aggression, children of 4-5 years, musical games.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectagresivitāte
dc.subjectagresivitātes mazināšana
dc.subject4-5. gadus veci bērni
dc.subjectrotaļas
dc.subjectmuzikālās rotaļas
dc.titleAgresivitātes mazināšanas pedagoģiskās iespējas muzikālajās rotaļās 4-5.gadīgiem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePedagogical possibilities for reducing aggressiveness in  musical games for 4-5- year-olds children in a pre-school education institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record