Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorAnnuškāne, Marija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:02:04Z
dc.date.available2020-12-22T02:02:04Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79161
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53088
dc.description.abstractDarba autore šo darbu ir rakstījusi par 5-6 gadus vecu bērnu radošās darbības veicināšanu vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā. Darba autore Marija Annuškāne, darba vadītāja docētāja Daiga Kalēja-Gasparoviča. Darbā ir analizēta 5-6 gadus vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā, pedagoģiskais vērojums, bērnu darbu analīze,bērnu radošā darbība. Darba uzdevumi: 1.Teorētiski analizēt literatūru par radošo darbību un tās veicināšanu; 2.Teorētiski analizēt literatūru par bērnu psiholoģiju; 3.Analizēt literatūru par vizuālās mākslas nodarbību pirmsskolā; 4.Pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskā pētījumā un analizēt iegūtos rezultātus. Pēc kvalifikāijas darba izstrādes var secināt, ka mums ir jāļauj bērniem pašiem izpausties un darboties, tādejādi neuzspiest jebkādu vieokli par darāmo darbu. Skolotājam ir jāmotivē bērni arī par mazajiem izdarītajiem darbiem, lai bērnam būtu motivācija darbu turpināt. Atslēgas vārdi: radošā darbība, vizuālās mākslas nodarbība pirmsskolā, bērnu radošās darbības veicināšana. Darbs ir izveidots uz 41 lapas. Starp tām ir 7 tabulas, 3 diagrammas, 11 attēli.
dc.description.abstractThe author of the work has written this work about the promotion of creative activity of 5-6 year old children in visual arts classes in preschool. The author of the work is Marija Annuškāne, the supervisor is Daiga Kalēja-Gasparoviča. The work analyzes the promotion of 5-6 years old children's creative activity in visual arts classes in preschool, pedagogical observation, analysis of children's work, children's creative activity. Tasks: 1. Theoretical analysis of literature on creative activity and its promotion; 2. Theoretical analysis of literature on child psychology; 3. To analyze the literature on visual arts lessons in preschool; 4. To test the theoretical findings in an empirical study and to analyze the obtained results. After developing the qualification paper, it can be concluded that we need to allow the children to express themselves and act on their own, thus not imposing any opinion on the work to be done. The teacher must also motivate the children for the small work done so that the child is motivated to continue working. Keywords: creative activity, visual arts lesson in preschool, promotion of children's creative activity. The work is created on 41 pages. These include 7 tables, 3 charts, 11 figures.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRadošā darbība
dc.subjectVizuālā māksla
dc.subjectRadošums
dc.subjectMācību saturs
dc.subjectPedagoģija
dc.title5-6 gadus vecu bērnu radošās darbības veicināšana pirmsskolā vizuālās mākslas nodarbībās
dc.title.alternativePromotion of creative activity of 5-6 year old children in pre-school visual arts classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record