Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorKrastiņa, Lienīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:02:04Z
dc.date.available2020-12-22T02:02:04Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79177
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53090
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autors: Lienīte Krastiņa Kvalifikācijas darba nosaukums: “ Līdzsvara izjūtas nostiprināšana 3- 4 gadus veciem bērniem pamatkustību pilnveides ietvaros”. Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt līdzsvara izjūtas nostiprināšanos 3-4 gadus veciem bērniem pilnveidojot pamatkustības . Darbs sastāv no divām daļām: Darba 1.daļā tiek apskatītas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par līdzsvara izjūtu un pamatkustībām. Šī daļa sastāv no četrām apakšnodaļām. Pirmajā apakšnodaļā tiek aprakstīts līdzsvars un tā nozīme bērna attīstībā. Otrajā apakšnodaļā tiek raksturotas pamatkustības un to nozīme bērna attīstībā. Trešajā apakšnodaļā tiek raksturota 3- 4 gadus veca bērna attīstība. Ceturtajā apakšnodaļā tiek aprakstītas līdzsvara izjūtas nostiprināšanas iespējas pilnveidojot pamatkustības pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darba 2. daļā tiek veikts pedagoģiskais pētījums par iespējām nostiprināt līdzsvara izjūtu 3-4 gadus veciem bērniem pilnveidojot pamatkustības. Šī daļa sastāv no divām apakšnodaļām. Pirmajā apakšnodaļā tiek raksturota pētījuma organizācija un izvēlētās metodes. Otrajā apakšnodaļā tiek aprakstīta pētījuma gaita un analizēti pētījumā iegūtie rezultāti. Pēc veiktā pedagoģiskā pētījuma, izvirzītā hipotēze apstiprinās, līdzsvara izjūtas nostiprināšana 3-4 gadus veciem bērniem pilnveidojot pamatkustības ir sekmīgāka, ja tiek izvēlētas bērnu vecumposma attīstībai un konkrētai pamatkustībai atbilstošas aktivitātes,ja pedagogs vada rotaļnodarbības ar radošu pieeju, ja pedagogs pats aktīvi piedalās un darbojas kopā ar bērniem . Kvalifikācijas darba apjoms: 68 lpp., 1 tabula, 13 attēli, 4. pielikumi, izmantoti 53 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: līdzsvars, pamatkustības, 3- 4 gadus vecs bērns, pedagoģiskais process, kustību rotaļas.
dc.description.abstractAuthor of the qualification work : Lienīte Krastiņa Title of the qualification work: Strengthening the sense of balance of 3-4 year old children within the framework of improvement the basic movements. The aim of the qualification work : to study the strengthening of the sense of balance in 3-4 year old children by improving basic movements. The work consists of two parts: Part 1 examines the insights of pedagogy and psychology scientists about the sense of balance and basic movements. This part consists of four subchapters. The first subchapter describes balance and its role in the child's development. The second subchapter describes the basic movements and their role in the child's development. The third subchapter describes the development of a 3-4 year old child. The fourth subchapter describes the possibilities of strengthening the sense of balance by improving the basic movements in the pre-school pedagogical process. In the second part of the work, a pedagogical research is carried out on the possibilities to strengthen the sense of balance of 3-4 year old children by improving their basic movements. This part consists of two subchapters. The first subchapter describes the organization of the study and the chosen methods. The second subchapter describes the course of the research and analyzes the results obtained in the research. After the pedagogical research, the hypothesis is confirmed, strengthening the sense of balance of 3-4 years old children by improving basic movements is more successful,if activities corresponding to the development of the age of children and a specific basic movement are selected, if the teacher conducts play classes with a creative approach, if the teacher himself / herself actively participates and works together with the children. Volume of the qualification work: 68 pages, 1 table, 13 figures, 4 attachments, 51 literature sources were used. Key words: balance, basic movements, 3- 4 years old child, pedagogical process, movement games.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectlīdzsvars
dc.subjectpamatkustības
dc.subject3- 4 gadus vecs bērns
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.subjectkustību rotaļas
dc.titleLīdzsvara izjūtas nostiprināšana 3-4 gadus veciem bērniem pamatkustību pilnveides ietvaros
dc.title.alternativeStrengthening the sense of balance of 3-4 year old children within the framework of improvement the basic movements
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record