Skolēnu stāstītprasmes sekmēšana dažādu mācību priekšmetu stundās
Автор
Pidža, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Skolēnu stāstītprasmes sekmēšana dažādu mācību priekšmetu stundās 3.klasē” mērķis ir pētīt skolēnu stāstītprasmes attīstību. Lai īstenotu mērķi, bakalaura darbā tika analizēta pedagoģiskā literatūra.Empīriskāpētījuma mērķis – noskaidrot, kā dažādu mācību priekšmetu stundās veicināt 3.klases skolēnu stāstītprasmi. Pamatojoties uz pedagoģiskās izmēģinājumdarbības rezultātiem, darba autore secina, ka skolēnu stāstītprasme uzlabojas, ja, plānojot mācību uzdevumu nosacījumus un to pēctecību, tiek nodrošināta skolēnu aktīva darbība visā mācību procesā. Bakalaura darba apjoms:51 lapaspuse, 11 attēli, 4 tabulas, 38 literatūras avoti un 4 pielikumi The aim of the bachelor’s thesis “Promotion of 3rd grade students’ telling skills in different subjects” is to study the development of students’ storytelling skills. In order to achieve the goal, the pedagogical literature was analyzed in the bachelor’s thesis. The aim of the empirical research is to find out how to promote the storytelling skills of 3rd grade students in the lessons of different subjects. Based on the results of the pedagogical pilot activity, the author concludes that the students’ storytelling skills improves if the planning of the study tasks and their succession ensures the active participation of the students in the whole learning process. Bachelor work consists of:51 pages, 11 figures, 4 tables, 38 references and 4 appendices