Projektu izstrāde vecākajā pirmsskolas vecumposmā sadarbības prasmju sekmēšanai
Author
Kaparšmite, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Poiša, Mārīte
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors : Signe Kaparšmite. Bakalaura darba temats: „Projektu izstrāde vecākajā pirmsskolas vecumposmā sadarbības prasmju sekmēšanai.” Pētījuma mērķis: Pētīt un analizēt projektu izstrādi pirmsskolas vecākajā vecumposmā sekmējot sadarbības prasmi. Pētījums sastāv no 2 nodaļām un 7 apakšnodaļām. Pētījuma 1.nodaļa tiek balstīta uz pedagogu un citu autoru atziņām par projekta metodi, projekta jēdziens un projekts pedagoģiskajā procesā. Izpētītas pedagogu atziņas par sadarbības prasmju veidošanos pirmsskolā, kā viena no caurviju prasmēm. 2. nodaļā tiek veikta praktiskā izpēte, kurā tiek analizēti novērošanā un pārrunās iegūtie dati. Apkopojot dažādas teorijas pētījuma gaitā tika īstenots projekta darbs, kasa sekmētu sadarbības prasmes bērnam ar bērnu, bērnam ar skolotāju un bērnam ar citu pieaugušo vai iestādi. Projekta metode ir iespēja sekmēt bērniem sadarbības prasmes. Realizējot pētījuma mērķi un uzdevums, pētījuma autorei izdevies apstiprināt hipotēzi: Sadarbības prasmes projekta izstrādes laikā tiek sekmētas, ja •projekts tiek mērķtiecīgi izmantots kā mācību metode; •tiek ņemtas vērā bērnu intereses, pieredze un vajadzības izstrādājot projekta tēmu; •tiek iesaistīti visi grupas bērni un nodrošināta pilnvērtīga atgriezeniskā saite. Bakalaura darba apjoms- 52 lpp, 8 attēli,2 tabulas,1 pielikums un 31 informācijas avoti. Author of the work: Signe Kaparšmite. Subject of the Bachelor's work: “Developing projects in the oldest pre-primary to promote collaborative skills.” Objective of the study: Explore and analyse project development by promoting collaborative skills at the older pre-school stage. The study consists of 2 chapters and 7 subdivisions. Chapter 1 of the study shall be based on the knowledge of educators and other authors about the project method, the concept of the project and the project in the pedagogical process. The learning of teachers on the development of collaborative skills in preschool, as one of the skills of the rolling industry, has been studied. In Chapter 2, a practical study shall be carried out analysing the data generated during the follow-up and negotiations. In compiling different theories, the study carried out a project job that would promote collaborative skills for a child with a child, a child with a teacher and a child with another adult or an institution. The project method is an opportunity to promote collaborative skills for children. In pursuing the purpose and purpose of the study, the author of the study has managed to confirm the hypothesis: Collaborating skills during project development are promoted if • the project is targeted as a training method; • take into account the interests, experience and needs of children when developing the project theme; • All children in the group are involved and full feedback is provided. Bachelor's work volume: p. 52, 8 pictures, 2 tables, 1 Annex and 31 sources of information.