Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorPoiša, Mārīte
dc.contributor.authorVeidemane, Tija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:02:17Z
dc.date.available2020-12-22T02:02:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79289
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53120
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: „Sociālo prasmju sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 1. klasē.” Darba autore: Tija Veidemane Bakalaura darba vadītāja: Mag. paed. Mārīte Poiša Hipotēze: Sociālās prasmes latviešu valodas stundās, 1.klasē tiek sekmētas, ja: •Latviešu valodas stundās tik nodrošināta metožu daudzveidība; •Tiek ievērotas bērnu intereses, pieredze un vajadzības; •Tiek nodrošināta pozitīva vide. Pētījuma uzdevumi: •Analizēt teorētiskās atziņas par sociālajām prasmēm. •Noskaidrot jaunākā skolas vecumposma bērnu attīstības likumsakarības saistībā ar pētāmo problēmu. •Izzināt sociālo prasmju sekmēšanas veidus un paņēmienus latviešu valodas stundās 1.klasē. Pētījuma metodes: •Literatūras analizēšana •Pedagogu intervēšana •Pedagoģiskā novērošana •Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība Pētījuma bāze: Gulbenes novada x pamatskolas 1.klase Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: pirmajā daļā ir veikta teorētisko atziņu analīze, otrajā nodaļā ir veikts pētījums. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, veicināšana, 1.klase Bakalaura darbs sastāv no: 63 lapām, 4 attēliem, 3 tabulām, 5 pielikumiem, 38 izmantotie informācijas avoti
dc.description.abstractTitle of the bachelor's thesis: "Opportunities for Promoting Social Skills in Lessons of the Latvian Language for the Fist Grade” Author of the work: Tija Veidemane Bachelor's thesis supervisor: Mag. paed. Mārīte Poiša Hypothesis: Social skills in Latvian language lessons, 1st grade are blessed if: • The variety of methods is ensured in the Latvian language lesson; • The interests, experience and needs of children are taken into account; • A positive environment is provided. Research tasks: • Analyze theoretical findings on social skills. • To find out the regularities of the development of the youngest school age children in connection with the researched problem. • To find out the ways and methods of blessing social skills in Latvian language lessons in the 1st grade. Research methodology: • Literature analysis • Interviewing teachers • Pedagogical observation • Pedagogical experiment activity Research base: Gulbene region x primary school 1st grade The bachelor's thesis consists of two parts: in the first part and analysis of theoretical findings, in the second chapter a research is performed. Keywords: social skills, promotion, 1st grade Bachelor's thesis consists of: 63 pages, 4 figures, 3 tables, 5 appendices, 38 used information sources
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectSociālās prasmes
dc.subjectveicināšana
dc.subject1.klase
dc.subjectlatviešu valodas stundās
dc.titleSociālo prasmju sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 1.klasē
dc.title.alternativeOpportunities for Promoting Social Skills in Lessons of the Latvian Language for the Fist Grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию