Показать сокращенную информацию
Sociālo prasmju sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 1.klasē
dc.contributor.advisor | Poiša, Mārīte | |
dc.contributor.author | Veidemane, Tija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T02:02:17Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T02:02:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 79289 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53120 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba nosaukums: „Sociālo prasmju sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 1. klasē.” Darba autore: Tija Veidemane Bakalaura darba vadītāja: Mag. paed. Mārīte Poiša Hipotēze: Sociālās prasmes latviešu valodas stundās, 1.klasē tiek sekmētas, ja: •Latviešu valodas stundās tik nodrošināta metožu daudzveidība; •Tiek ievērotas bērnu intereses, pieredze un vajadzības; •Tiek nodrošināta pozitīva vide. Pētījuma uzdevumi: •Analizēt teorētiskās atziņas par sociālajām prasmēm. •Noskaidrot jaunākā skolas vecumposma bērnu attīstības likumsakarības saistībā ar pētāmo problēmu. •Izzināt sociālo prasmju sekmēšanas veidus un paņēmienus latviešu valodas stundās 1.klasē. Pētījuma metodes: •Literatūras analizēšana •Pedagogu intervēšana •Pedagoģiskā novērošana •Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība Pētījuma bāze: Gulbenes novada x pamatskolas 1.klase Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: pirmajā daļā ir veikta teorētisko atziņu analīze, otrajā nodaļā ir veikts pētījums. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, veicināšana, 1.klase Bakalaura darbs sastāv no: 63 lapām, 4 attēliem, 3 tabulām, 5 pielikumiem, 38 izmantotie informācijas avoti | |
dc.description.abstract | Title of the bachelor's thesis: "Opportunities for Promoting Social Skills in Lessons of the Latvian Language for the Fist Grade” Author of the work: Tija Veidemane Bachelor's thesis supervisor: Mag. paed. Mārīte Poiša Hypothesis: Social skills in Latvian language lessons, 1st grade are blessed if: • The variety of methods is ensured in the Latvian language lesson; • The interests, experience and needs of children are taken into account; • A positive environment is provided. Research tasks: • Analyze theoretical findings on social skills. • To find out the regularities of the development of the youngest school age children in connection with the researched problem. • To find out the ways and methods of blessing social skills in Latvian language lessons in the 1st grade. Research methodology: • Literature analysis • Interviewing teachers • Pedagogical observation • Pedagogical experiment activity Research base: Gulbene region x primary school 1st grade The bachelor's thesis consists of two parts: in the first part and analysis of theoretical findings, in the second chapter a research is performed. Keywords: social skills, promotion, 1st grade Bachelor's thesis consists of: 63 pages, 4 figures, 3 tables, 5 appendices, 38 used information sources | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Skolas pedagoģija | |
dc.subject | Sociālās prasmes | |
dc.subject | veicināšana | |
dc.subject | 1.klase | |
dc.subject | latviešu valodas stundās | |
dc.title | Sociālo prasmju sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 1.klasē | |
dc.title.alternative | Opportunities for Promoting Social Skills in Lessons of the Latvian Language for the Fist Grade | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.