SIA "Optic Guru" reklāmas darbības analīze un tās pilnveidošana.
Author
Zariņa, Inita
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bisenieks, Jānis
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma ir “SIA “Optic Guru” reklāmas darbības analīze un tās pilnveidošana”. Pētījuma problēma saistāma ar to, ka iepriekš SIA “Optic Guru” neveica savas reklāmas darbības analīzi. Turklāt, 2020. gadā sakarā ar COVID-19 infekcijas izplatību, samazinājās klientu plūsma veikalā, kā arī pārdošanas apjomi, tāpēc svarīgi caurskatīt reklāmas darbību, lai sekmētu iepriekš izvirzīto reklāmas un mārketinga darbības mērķu sasniegšanu. Kvalifikācijas darba mērķis ir analizēt SIA “Optic Guru” reklāmas darbību un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Darba pirmajā daļā tiek aplūkots reklāmas jēdziens, būtība, veidi, kā arī reklāmas specifika mazumtirdzniecības uzņēmumos un optikas veikalos. Otrajā daļā iekļauts pētāmā uzņēmuma un tā reklāmas darbības raksturojums, kā arī veikta klientu aptaujas analīze un izstrādāti priekšlikumi reklāmas darbības pilnveidošanai. Qualification paper topic “Analysis of advertising activity and its improvement for “Optic Guru” Ltd”. The problem or research is related with the fact that previously no analysis of advertising activity of “Optic Guru” Ltd. has been done. In addition, in 2020 because of COVID-19 infection, customer flow has decreased in the store and the volume of trade has dropped, therefore it was important to analyse advertising activity to stimulate reaching the previously introduced goals of advertising and marketing. The objective of qualification paper is to analyse advertising activity of “Optic Guru” Ltd. and to develop proposals for its improvement. In the first chapter definition of advertising, its essence, types and specificity for retail and optical stores has been provided. In the second chapter the characteristic of the company in research and its advertising activity has been developed, as well as customer survey has been conducted and proposals for improving company’s advertising activity have been developed.