Jauna produkta potenciāls īpašuma apdrošināšanā AAS Balta.
Autor
Esta-Ansone, Iluta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darba “Jauna produkta potenciāls īpašuma apdrošināšanā AAS “BALTA” mērķis pamatojoties uz jauna produkta ieviešanas un izstrādes teorētiskajām atziņām, respondentu aptaujas rezultātiem, izpētīt jaunā produkta iespējamo potenciālu klientu vajadzību kontekstā, sniegt priekšlikumus iespējamiem attīstības virzieniem. Pirmajā nodaļā ir raksturota jauna produkta ieviešanas procesa teorija, pētniecības metodes, otrajā – apdrošināšanas teorija, ieskats vēsturē un apdrošināšanas attīstība Latvijā, trešā daļā – empīriskā pētījumu dati, ietekmējošā likumdošana, konkurence un konkurentu noteikumu analīze kā arī būtiskāko atšķirību apskats, empīriskā pētījuma rezultātu interpretācija. Kvalifikācijas darba apjoms ir 54 lapas un tās sastāv no 3 nodaļām, 4 attēliem, 10 tabulām un 2 pielikumiem. Darba izstrādei izmantoti 30 literatūras avoti. The aim of this article “New Product Potential in Property Insurance AAS“ BALTA ”is based on theoretical conclusions of new product introduction and development. Survey results of respondents to explore the potential of a new product in the context of customer needs and to provide recommendations for possible development. The first chapter describes theory of the new product implementation process and research methods. Second - looks at insurance theory, insight into history and development of insurance industry in Latvia. Third part consists of empirical research data, impact of legislation, competition and analysis of competition rules as well as review of key differences and interpretation of empirical research results. The total volume of this paper is 54 pages and it consists of 3 chapters, 4 images, 10 tables and 2 appendices. 30 sources of literature were used for research purposes of this work.