Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Stiga RM".
Author
Kalniņa, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Līne, Antra
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA “Stiga RM”” Kvalifikācijas darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem, pētīt SIA “Stiga RM” mārketinga komunikācijas un to efektivitāti, atklāt tās trūkumus un sniegt priekšlikumus mārketinga komunikāciju uzlabošanai . Kvalifikācijas darbs sastāv no trijām daļām. Pirmajā daļā tiek pētīta mārketinga komunikāciju būtība un to nozīme biznesa tirgū, otrajā tiek sniegts uzņēmuma raksturojums, trešajā daļā tiek veikts pētījums, apkopoti un analizēti anketēšanas rezultāti, sniegti priekšlikumi mārketinga komunikāciju uzlabošanai. Darba apjoms ir 64 lapaspuses. Darbā ir 26 attēli , 13 tabulas un 7 pielikumi. Atslēgas vārdi: Mārketinga komunikācijas, biznesa tirgus, ražošana, Stiga RM The theme of qualification work is “Marketing communication enhancement opportunities of LTD “Stiga RM””. The purpose of the qualification work is, based on the theoretical aspects of marketing communications, to study the marketing communications of SIA “Stiga RM” and their efficiency, to reveal its shortcomings and to provide proposals for the improvement of marketing communications. The qualification work consists of three parts. The first part studies the essence of marketing communications and their role in the business market, the second provides a description of the company, the third part conducts research, summarizes and analyzes the results of the survey, provides suggestions for improving marketing communications. The volume of work is 64 pages. It contains 26 pictures , 13 charts un 7 appendices.